اراده دولت بر کاهش قیمت مسکن است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده ما بر این است ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان ساخته شده و قیمت‌ها کاهش یابد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در شورای مسکن افزود: اعتقاد داریم هر خانواده ایرانی باید یک واحد مسکونی داشته باشد و این مسئله‌ای است که ما مسئولان تا آخرین لحظه پیگیر آن هستیم.

او با اشاره به الحاق ۲ هزار هکتار به طرح جامع همدان و لزوم الحاق ۲ هزار هکتار دیگر افزود: در یک نگاه شاید ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی فقط یک کار باشد، اما در واقعیت این کار یک اقدام ملی، راهبردی و یک حرکت بزرگ است که نیاز اولیه مردم را تامین می‌کند. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: علاوه بر آغاز عملیات ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی قرار است طبق تفاهمنامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۱۵ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت حمایت در استان ساخته شود که ۶ هزار مسکن آن در شهر همدان احداث خواهد شد.

حاجی بابایی با این توضیح که اراده ما این است ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان ساخته شده و قیمت‌ها کاهش یابد گفت: رهبری فرمودند ما مکلف به ایجاد ایمان و امید در جامعه هستیم.

او با تاکید بر اینکه استانداری همدان ۱۴۰ هکتار از اراضی خود را که برای گردشگری بود به ساخت مسکن که اولویت مردم است اختصاص داد افزود: امروز هیچ گناهی بالاتر از ناامید کردن مردم نیست.

برچسب ها: مسکن ملی ، کاهش قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار