مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

تئاتر و هنر‌های نمایشی از مظلوم‌ترین بخش‌های هنر است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج گفت: حوزه نمایش و تئاتر در شرایط دشواری به سر می‌برد که ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج گفت: حمایت‌های خوبی از سوی وزارت ارشاد در حوزه توجه به تئاتر صورت گرفته است که در آینده نزدیک خانه هنرمندان خوزستان و پلاتو‌های نیمه‌کاره تالار آفتاب، افتتاح خواهد شد.

او می‌گوید: دیدار گفت‌وگوی صمیمی مدیر کل هنر‌های نمایشی وزارت ارشاد با هنرمندان تئاتر پس از چندین سال بارقه امیدی برای تحول در این حوزه و توجه به دغدغه هنرمندان تئاتر است و از هنرمندان خواست تا بدون پرده و بی واسطه مشکلات و نقد‌های خود را بیان کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان می گوید: در خوزستان ۲۵ تئاتر برای بازبینی و اجرا به جشنواره تئاتر فجر ارسال و ۱۲ نمایش به بخش مسابقه و نهایی راه یافته است.

او گفت: گروه‌های نمایشی زیادی در استان فعالیت می‌کنند. سال گذشته بیش از ۶۰۰ کلاس و کارگاه آموزشی تئاتر در خوزستان برگزار شد.

سید امین سپهریان گفت: خوزستان، چراغ تئاتر را در کشور روشن نگهداشت و در سال گذشته خوزستان باعث شادابی جشنواره‌های تئاتر در کشور شد و پای ثابت این جشنواره‌ها بود.

خوزستان از لحاظ زیرساخت‌های آموزشی تئاتر یعنی پلاتو، سالن نمایش باید تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.