ایجاد تحولات قابل ملاحظه‌ در شرکت ملی حفاری ایران

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در دو سال اخیر شاهد تحولات قابل ملاحظه‌ای در عملکرد شرکت ملی حفاری ایران هستیم.

حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: از جمله تحولات قابل ملاحظه‌ای در عملکرد شرکت ملی حفاری ایران افزایش بهره وری از ۴۸ در صد در سال ۱۴۰۰ به بالای ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۱، افزایش به کارگیری شمار دکل‌های حفاری و توجه به زیرساخت‌های عملیاتی و ساختار منابع انسانی است که این روند تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران می‌گوید: بخش قابل توجهی از هزینه‌های تولید مربوط به حفاری چاه‌های نفت و گاز است، روز آمدی تجهیزات، استفاده از فناوری‌های نوین و سرمایه گذاری در صنعت حفاری و بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در بخش‌های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی یکپارچه، نقش محوری و کاربردی در تولید ایفا می‌کند.

به گفته او این شرکت با اتکا به برخورداری از متخصصان و کارکنان توانمند و مجرب با بهره مندی از دانش فنی و تجارب میدانی، به یقین در تحقق برنامه‌های کلان صنعت نفت همانند چهار دهه گذشته نقش کلیدی داشته و خواهد داشت.

گلپایگانی از شورای پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران خواست تا در خصوص یکپارچه سازی ساخت تجهیزات کاربردی صنعت حفاری در داخل کشور در قالب ساخت اقلام دهگانه یا بالاتر از جمله ساخت ژانراتورها، پمپ‌ها و سایر تجهیزات کلیدی مصوبه‌ای تصویب تا با کمک سازندگان، تولید کنندگان و دانش بنیان‌ها در سطح کشور و خوزستان نسبت به بومی سازی هرچه بیشتر تجهیزات حفاری در داخل مبادرت گردد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان لیموچی
۱۴:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
در فضای مجازی به لطف تبلیغات روابط عمومی همه چیز عالی اما م بهتر است در فضای واقعی مدیر عامل یک بار دیگر با شهامت از پرسنل در مورد عملکرد خودش و مدیرانی که حتی مدرک مرتبط با جایگاهی را که تصرف کرده اند نظر سنجی کند یا حداقل نتیجه تصمیمات غیر کارشناسی خودشان رو بر سفره ارکان ثالث پیگیر باشند شاید حداقل دست از این تبلیغات آزار دهنده بردارند