ساخت ۱۱ پروژه عمرانی هلال احمر در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در بحث اشتغال حدود ۱۱ پروژه عمرانی فعال در سطح استان داریم که پنج پروژه از محل اعتبارات ملی و شش پروژه از محل اعتبارات استانی است.

محمد قدمی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توانیم از طریق آن‌ها مولدسازی داشته باشیم.

او ادامه داد: در این راستا توانستیم در شهرستان کوهدشت بعد از ۳۰ سال یک ملک ۱۰ هکتاری را به جمعیت بازگردانیم.

این مسئول یادآور شد: همچنین در شهرستان بروجرد نیز با تعمیر و تجهیز یک ملک که ارزش پنج میلیاردی داشت ارزش آن‌را افزایش دادیم.

قدمی تصریح کرد: همچنین اردوگاه زاغه نیز به جمعیت هلال احمر لرستان تحویل داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا نیز ملکی داشتیم که اسماً ۱۷۵ هکتار بود، اما در اصل زیر ۵۰ هکتار مساحت آن است که حد و حدود آن را بر هم زده‌اند و ما برای بازپس گیری این ملک جلسات متعددی برگزار کردیم که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

او ادامه داد: از این زمین ۳۵ هکتار در اختیار معارضین و کمتر از ۲۰ هکتار در اختیار افراد است که طرح آن‌را آماده کرده و با استانداری برای ایجاد پروژه سرم‌سازی تفاهم نامه بسته‌ایم.

قدمی تصریح کرد: برای اردوگاه ازنا و زاغه از کنسرسیوم سرم‌سازی دعوت کردیم که بنا شده مردادماه در استان حاضر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: معاون اقتصادی آستان قدس رضوی را دعوت کردیم چراکه اعتقاد داریم در خصوص درآمدزایی و اشتغال در هلال احمر باید کار کنیم.

او تصریح کرد: در بحث اشتغال حدود ۱۱ پروژه عمرانی فعال در سطح لرستان داریم که پنج پروژه از محل اعتبارات ملی و شش پروژه از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند و نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۹ هزار و دو مترمربع مساحت پروژه‌ها در دست داریم.

قدمی بیان کرد: ما باید نوسازی شعب را در دستور کار خود قرار دهیم و در بحث آموزش نیز تمام توانمان را به کار ببریم.

 

برچسب ها: جمعیت هلال احمر ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.