چهار ویژگی طرح ملّی کالابرگ الکترونیک

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه می‌شوند.

سیدصولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت جامع و موفق به منظور تعادل‌بخشی به معیشت مردم اجرا شده است و کسانی که از این فرصت استفاده می‌کنند، می‌توانند از ۲۰ درصد مازاد تشویقی اعتبار یارانه استفاده کنند.

وی گفت: بر اساس گزارش استانداران، مشمولان طرح استقبال خوبی از آن داشتند و مشکلات طرح برطرف شده و امید است در آینده اصلاحاتی صورت بگیرد تا بتوانیم دهک‌های بیشتری از جامعه را پوشش دهیم.

وزیر تعاون گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه می‌شوند.

مرتضوی با بیان این‌که طرح ملّی کالابرگ الکترونیک ۴ ویژگی دارد، اظهار کرد: نخست این‌که طرح کاملاً اختیاری است و ویژگی دوم این است که از میان ۱۱ قلم کالای اعلام‌شده می‌توانند به میزان دلخواه و با نشان‌تجاری موردنظر خود خرید کنند و ویژگی سوم این است که مشمولان طرح درصورت ٣٢٠ هزار تومان استفاده از اعتبار یارانه ۴٠٠ هزار تومانی خود، به ازای هر نفر مشمول ٨٠ هزار تومان افزایش یارانه خواهند شد.

وی گفت: ویژگی دیگر این طرح نیز آن است که در سامانه، اعتباری تعریف شده تا مشتریان و یارانه‌بگیران بتوانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه نقدی، از آن استفاده کنند.

برچسب ها: اشتغال ، اشتغالزائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
چی برا خودتون میبرید میدوزید مردم کالابرگ نمبخوان همون یارانه نقدی بیشتر به درد مردم میخوره درضمن یارانه نان را هم نقدی بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
جناب مرتضوی تو اول بگو چطور ۲پسرت رو که سابقه اخراج از کار دولتی رو دارند.رو مجدد در ادارات دولتی استخدام کردی.فقط با در نظر گرفتن خدا و پیغمبر راستش رو بگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
اینکه مسئولین اصرار دارن یارانه رو کالا بگیری ما خیلی وقته شیر و ... رو از سبد غذاییمون حذف کردیم . خیلی از مردم پول یارانه رو صرف درمان یا رفت و آمد یا کرایه خونه می کنن اصلا باهاش خرید نمی کنن . خیلی ها هم این پول نونشون توی یک ماهه . چرا اینقدر اصرار دارید بریم شیر و ماست بخریم ... یارانه یه نفر میشه سه تا ظرف ماست !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
والله تومحله ما وضعیت معیشت مردم اینقدرخرابه که نان وقرضی میگیرن ازنانوا پول یارانه حکم پول بازنشستگیو داره براشون طرح کالابرگتونو نمیخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
شماها اضافه مخلوقاتی هستین که خداوند در ایران خلق کرد تا به وسیله شماها (تربیت شده های ماهواره و فضای مجازی غربی ) مومنین را بیازماید. امید است که مومنین ایران عزیز از این آزمایش سربلند بیرون امده و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۹:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
تو خودت اضافه مخلوقات هستی که داری با تکبر صحبت میکنی. این حرفی که زد حقیقت جامعه است. سه دهک پایین این پول رو بیشتر برای کرایه خانه هاشون میخوان بجای این کارا همین پول رو بگیرن و سه دهک رو صاحب خانه کنن یا حداقل خونه هم مال خودشون این پول رو بگیرن و بذارن تو خونه هاشون بمونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
خیلی معلومه این کسی که ساعت 9:37 دقیقه پاسخ داده مال ایران نیست . خیلی معلومه . منافق انگلیسی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
دروغگو نگو تو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
کالابرگ .... عربستان داره کشورش توریستی میکنه ما بااین همه منابع گردشگری هنوز کالابرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
نمی خوام شما حقوقتان را کالا برگ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
وزیر بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
کالابرگ چه مزیتی به یارانه دارد و چر ا برای این طرح هزینه می شود1پول کالابرگ که از یارانه کسر می شود پس چه فرقی با یارانه نقدی دارد 2صرفا برندهای موجود در فروشگاههای متصل به سامانه میتوان خرید کرد نه همه برندهای فروشگاههای سراسر کشور3 اگر با کالابرگ یک ماه زودتر همه یارانه خرج شود با اینکه هرماه یارانه در حساب باشد خرج کنی چه فرقی می کند4 آیا با اجرای کالابرگ قیمت خرید ثابت مانده و در آینده افزایش نخواهد داشت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
ابجای رسیدگی به امور جوانان وبیکاری وبازنشستگان شب وروز به فکر مالیدن یارانه وتبدیل به کوپن هستید.
بجای این کار به کارگران ساختمانی وکسانی که درامور ساختمان کارمی کنن بخاطر سختی وخطر انواع آرتروز وکمردردودیسک کمر وپیری زودرس سختی کار تعریف کنید تا این قشر بعد از ۵۰ سالگی که زمین گیر می شون ونمی توانند کارکنند باز نشسته شون.
آخرین اخبار