تجلیل از ۳۰ تولید کننده برتر بخش کشاورزی

در مراسم تجلیل از بهره‌برداران و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی شهرستان فردوس از ۳۰ تولید کننده برتر بخش کشاورزی قدر دانی شد.

جعفری  رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  در مراسم تجلیل از بهره‌برداران و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی شهرستان فردوس که با حضور اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی برگزار شد: گفت: در هفته جهاد کشاورزی اتفاقات بسیار خوبی را برای فعالان این حوزه رقم خواهیم زد.

او افزود: به مناسب هفته جهاد کشاورزی ۱۵۷ طرح در بخش های مختلف مرتبط با کشاورزی با اعتبار ۲۹۲ میلیارد و۵۰۰ تومان در استان آماده افتتاح است.

جعفری بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های ارزشمند کشاورزی، ۴۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار و برای ۱۴۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و همچنین تثبیت شغل هم برای سه هزار و ۱۲۷ نفر رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد طرح از نظر تعداد ۴۵ درصد و نظر حجم اعتبارات ۱۸۳ درصد رشد دارد، گفت: افتتاح طرح های بخش کشاورزی در سه مقطع هفته جهاد کشاورزی، هفته دولت و دهه فجر انجام می شود.

او بیان کرد: در سال گذشته افزایش ۴۶۰ درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی خراسان جنوبی به مبلغ هزار میلیارد تومان داشته ایم.

جعفری با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۶ هزار و ۹۱۲ هکتار رفع تداخل اراضی کشاورزی را داشته‌ایم که این مقدار عملکرد با کل عملکرد سال‌های قبل برابری می‌کند، عنوان کرد: خراسان جنوبی در این خصوص جزو ۶ استان برتر کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته ۳۵۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی جهت طرح‌های سرمایه گذاری کشاورزی و غیرکشاورزی به متقاضیان واگذار شده است و که نسبت به سال ۱۴۰۰، ۱۷۹ درصد افزایش داشته است.

در این مراسم  از ۳۰ تولید کننده برتر بخش کشاورزی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.