پرداخت تسهیلات برای احداث ۲۰۰ گلخانه در اردبیل

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث ۲۰۰ گلخانه در اردبیل پرداخت شد.

داود رجبی با بیان اینکه بانک کشاورزی برای طرح‌های کشاورزی و گلخانه‌ای تسهیلات پرداخت می‌کند، اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح گلخانه تا پایان سال ۱۴۰۱ بانک کشاورزی استان ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و راه اندازی بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه در نقاط مختلف استان اردبیل پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: با احداث و راه اندازی بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه در نقاط مختلف استان زمینه اشتغال ۲ هزار نفر از جوانان و فارغ التحصیلان به صورت مستقیم و حدود هفت هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

رجبی ادامه داد: با توجه به تولید و اشتغال بالای طرح‌های گلخانه‌ای حمایت از این طرح‌ها از اولویت‌های بانک کشاورزی بوده به طوری که امسال نیز حمایت و پرداخت تسهیلات برای احداث و راه اندازی ۴۴ هکتار گلخانه در استان اردبیل برنامه ریزی شده و تاکنون اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات به ۱۵ هکتار گلخانه در استان انجام شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل احیای واحد‌های کشاورزی راکد را یکی دیگر از اولویت‌های بانک کشاورزی برشمرد و گفت: پارسال ۱۵ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل از جمله گلخانه ۱۰ هکتاری آنگوت لار شهرستان انگوت با حمایت بانک کشاورزی احیا و به چرخه تولید بازگشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار