خودداری توئیتر از پرداخت صورتحساب گوگل

گزارشات حاکی از آن است که توئیتر از پرداخت صورتحساب گوگل سر باز می‌زند.

سایت خبری "پلتفرم" گزارش داد که توئیتر از پرداخت صورتحساب سرویس رایانش ابری گوگل خودداری کرده است، زیرا قرارداد آن در ماه جاری تمدید می‌شود که می‌تواند اعتماد و تیم‌های امنیتی در این شرکت شبکه اجتماعی را تضعیف کند.

در این گزارش آمده است که قبل از تصاحب پلتفرم توئیتر توسط ایلان ماسک در سال گذشته، این پلتفرم قراردادی چند ساله با گوگل در رابطه با مبارزه با هرزنامه و محافظت از حساب‌های کاربری و موارد دیگر، امضا کرده است.

در گزارش پلتفرم جزئیاتی در مورد اینکه چگونه درگیری بین دو شرکت می‌تواند مانع کار تیم‌های اعتماد و ایمنی توئیتر شود، ارائه نشده است. روزنامه " The Information" نیز که متخصص اخبار فناوری است، گزارش داد که توئیتر حداقل از ماه مارس در تلاش برای مذاکره مجدد درباره قرارداد خود با گوگل بوده است.

پلتفرم اعلام کرد که توئیتر برخی از خدمات را در سرور خود میزبانی می‌کند و برخی دیگر را در پلتفرم‌های رایانش ابری آمازون و گوگل فهرست می‌کند.

در ماه مارس، The Information گزارش داد که آمازون به توئیتر هشدار داده بود که پرداخت تبلیغات را به دلیل صورت‌حساب‌های معوق این شرکت برای خدمات وب آمازون و خدمات محاسباتی ابری متوقف خواهد کرد.

از زمان تصاحب توئیتر توسط ماسک، او هزینه‌ها را به طور چشمگیری کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است. یک منبع در نوامبر به رویترز گفت، او به این شرکت دستور داده بود که هزینه‌های زیرساختی، مانند هزینه‌های مربوط به خدمات رایانش ابری را یک میلیارد دلار کاهش دهد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.