شکستی دیگر در میزان آمادگی نظامیان صهیونیست

در یک آزمون برای بررسی میزان آمادگی نظامیان صهیونیست، ارتش این رژیم با شکست امنیتی مواجه شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند دو افسر ارتش اشغالگر در یک عملیات امنیتی جدید موفق شدند دو دستگاه جیپ و ۴ قبضه سلاح را بدون اینکه سربازی شک کند، از یک پایگاه نظامی به سرقت ببرند.

 روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت: «به عنوان بخشی از آزمایش آمادگی، دو افسر ارتش اسرائیل با لباس مبدل  و «بدون هیچ مجوزی» وارد پایگاه آموزشی تیپ نهال شدند.»

 این رسانه عبری افزود که این دو افسر در یک شکست امنیتی جدید برای سربازان ارتش اشغالگر، دو دستگاه جیپ و ۴ قبضه سلاح را بدون رهگیری به سرقت بردند.

 شایان ذکر است که این اقدام پس از مانور عظیم ارتش اشغالگر صهیونیستی تحت عنوان «مشت نهایی» انجام شد که به مدت دو هفته به طول انجامید و شامل آزمایش تسلیحات و بخش‌های مختلف ارتش بود.

آزمایشات مداوم روز به روز وجود شکست امنیتی و عملیاتی ارتش اشغالگر را به ویژه پس از عملیات گذرگاه نیسانا در مرز مصر که در آن ۳ سرباز صهیونیستی کشته شدند، ثابت می‌کند.

گفتنی است، یک سرباز مصری به نام «محمد صلاح ابراهیم» صبح روز سیزدهم خرداد در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را به هلاکت رساند و خودش نیز به شهادت رسید. این درگیری در ساعت چهار و نیم بامداد در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار