افتتاح ۴ مورد زمین مینی چمن در روستا‌های اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح ۴ مورد زمین مینی چمن در روستا‌های اردبیل خبر داد.

اکبر ورودی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تشریح کرد: افتتاح و بهره برداری از ۴ مورد زمین مینی چمن روستایی، ۳ مورد سالن ورزشی که تمامی این اماکن مزین به نام شهدا بوده از اهم اقدامات این اداره کل در راستای گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل است.

او عنوان کرد: بیش از ۴ هزار برنامه فرهنگی ورزشی در راستای کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید استان اردبیل به همت کمیته ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار می‌شود در بخش فرهنگی برگزاری یادواره شهدای خانگی، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بیش از ۷ هزار بسته‌های معیشتی با کمک هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جزو اهم اقدامات است.

ورودی افزود: در کنار آن تجلیل از ورزشکاران محجبه، تجلیل از ورزشکاران مدافع ولایت، تجلیل از ورزشکاران مدافع و ولایت، برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه فرهنگی، جزو برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای گنکره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در بخش ورزش قهرمانی نیز برگزاری مسابقات انتخابی استان و مسابقات مختلف ورزش قهرمانی در سطح استان و مسابقات ملی و بین المللی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در حوزه همگانی نیز همایش‌های مختلف خانوادگی از جمله پیاده‌روی، کوه‌روی و کوه پیمایی، گلگشت خانوادگی، ورزش صبحگاهی و ۶ هزار همایش و برنامه‌های ورزشی اعم از مسابقات کارکنان، مسابقات محلات، جام رمضان و... برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.