خواهر شهید قنبری: شهادت برادرم تقدیم به رهبر معظم انقلاب

خواهر شهید محمد قنبری ضمن تاکید بر ولایی بودن آن شهید، شهادت برادرش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

خدیجه قنبری اظهار کرد: اگر باز هم نیاز باشد در راه این انقلاب و ولایت فقیه، شهید دیگری تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: شهادت کلمه مقدسی است که به هر کسی اطلاق نمی‌شود و آن قدر بایستی در پیشگاه خداوند عزیز باشیم که خداوند مرگ ما را با شهادت به ما هدیه نماید و برادر بنده نیز با اخلاص در عمل و جدیت در کار توانست به این مقام والا دست پیدا کند.

وی در خصوص ویژگی‌های اخلاقی شهید قنبری، تاکید کرد: برادرم با علم و آگاهی پا به عرصه دفاع از کشور گذاشت که باید جانش را در طبق اخلاص بگذارد و تا پای جان از مردم در برابر ناامنی دفاع کند و همین گونه هم شد که ایشان در حال انجام ماموریت، جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کند.

وی افزود: "محمد" همیشه نمازش را اول وقت می‌خواند و پشتیبان ولایت فقیه بود، همچنین به شغلش خیلی اهمیت می‌داد و با مردم نیز بسیار خوش رو و معاشرتی بود و در سلام دادن همیشه سبقت می‌گرفت.

این خواهر شهید خاطرنشان کرد: کسانی که دست به کار‌های ناجوانمردانه می‌زنند بایستی بدانند که با زمین زدن یک محمد، تمام محمد‌ها بیدار می‌شوند و هیچ موقع هم به اهدافشان نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه همواره مطیع امر رهبر هستیم و دشمنان اگر نمی‌توانند این انقلاب را تحمل کنند به فکر کارشکنی نباشند، افزود: ما هیچ وقت دست از آرمان‌های انقلاب برنمی‌داریم و اگر هزاران شهید هم بدهیم باز هم پشتیبان ولایت خواهیم بود.

سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت ۲۱ خردادماه جاری جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
ممنونیم شهید ولایت مدار❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
ممنونینم شهید امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
باید فامیلیتو میذاشتن رجبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
هرهر خندیدم
آخرین اخبار