استفاده از ظرفیت متخصصان فرهنگ و هنر در صداوسیمای اردبیل

نشست صمیمانه‌ای با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل برگزار شد.

سیدمحسن لطیفی ضمن خوش آمدگویی، استفاده از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بالاخص هنرمندان را در برنامه‌ها لازم دانست.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با تاکید بر اینکه تعامل صدا و سیمای اردبیل با اهالی فرهنگ و هنر، جدی و فعال‌تر اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با حضور جدی و پررنگ در شبکه‌های ملی و بین المللی و پرداختن به ظرفیت‌های بی نظیر فرهنگی و هنری استان اردبیل با تهیه و تولید برنامه‌های فاخر، از فرهنگ و هنر استان، پاسداشت و صیانت کنیم.

او همراهی با اصحاب و متولیان فرهنگ و هنر را گام نخست برای معرفی هنرمندان و آثار و تولیدات آنان بیان و خاطر نشان کرد: حمایت از فرهنگ و هنر باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، زیرا جایی که در آن هنر جریان نداشته باشد تعامل، خیراندیشی، مهربانی، خلاقیت و لطافت وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه ریشه و پایه هر فعالیت با هنر قوام می‌یابد، افزود: باید توان و جایگاه فرهنگی، ادبی و هنری اردبیل ارتقا یابد تا بر قله بودن این استان استمرار پیدا کند.

دکتر لطیفی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص هنرمندان را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: استفاده از دانش و تخصص اساتید فرهنگ و هنر برای ما یک اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه ریزان و برنامه سازان در راستای تقویت نگاه فرهنگی و هنری خاصی به مسائل مختلف جامعه در برنامه ها، به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند.

امیر رجبی، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر لطیفی و تشکر از همراهی همیشگی صدا و سیما با جامعه فرهنگی و هنری استان، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های تحول آفرین و آموزش‌های مهارت آموز و تعالی محور اداره فرهنگ و ارشاد استان را ارائه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های ذاتی هنری و فرهنگی استان اردبیل زبان زد است و ان شاالله با همکاری دو مجموعه زمینه رشد و توسعه این فعالیت‌ها بیش از پیش فراهم خواهد شد.

رجبی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی سبلان در پوشش اخبار و فعالیت‌های این مجموعه، با بیان اینکه انتقال پیام در صدا و سیمای استان در راستای هدایت و مدیریت افکار عمومی در مسیر آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بر همین اساس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای همین مسیر متعالی با این مرکز تعامل خوبی داشته و آماده همکاری صمیمانه و مستمر با آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.