از کشف یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق تا حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از نیسان یک هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و راننده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

سارقان منازل در دام پلیس بوئین زهرا

سرهنگ وجیه اله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر‌های دانسفهان و سگزآباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر سارق حرفه‌ای منزل که با خودرو سواری پژو ۴۰۵ با پلاک‌های سرقتی و مخدوش اقدام به سرقت می‌نمودند را در سطح شهرستان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشودند و به تعداد ۵ فقره سرقت منزل در شهر‌های سگزآباد و دانسفهان معترف شدند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یکی از توزیع کنندگان مخدر به مقصد تاکستان مطلع شدند.

وی افزود: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به این فرد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد به سمت تاکستان بودند، شناسایی و در عوارضی شماره ۲ قزوین متوقف شدند.

سرهنگ علی بیگی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار یک کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و شیشه کشف و ۲ نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: عزم پلیس در خصوص مبارزه با حمل، نگهداری، و فروش مواد مخدر با هدف تامین امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها جدی است و شهروندان می‌توانند هر گونه مورد مشکوک مرتبط با این حوزه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.