خودرو بنز قاچاق در اردبیل توقیف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در شهر اردبیل خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو بنز پلاک گذر موقت در حال تردد در خیابان ساحلی اردبیل مشکوک و برای بررسی بیشتر موضوع دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل می گوید: با بررسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد این خودرو در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می‌شود و تردد آن غیرمجاز و غیرقانونی است.

به گفته او، کارشناسان ارزش خودرو بنز قاچاق توقیف شده را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار تقوی با اشاره به انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ با دستور قضایی، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و می گوید: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.