آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت:عملیات شبانه اجرای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه این کلانشهر درحال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان بازوی توانمند شهرداری برای اجرای طرحهای عمرانی است، گفت: عملیات شبانه اجرای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه این کلانشهر در حال اجرا است.

امیرعباس رحمتی  با اشاره به فصل مناسب اجرای عملیات اصولی روکش آسفالت و لکه‌گیری مناطق افزود: از طریق چند دستگاه ست اجرای آسفالت، عملیات شبانه اجرای آسفالت تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان در حال اجرا است.

او  گفت:  این سازمان در حال حاضر در حال اجرای پل‌های متعددی در سطح شهر بوده که بیشترین آن در محدوده رینگ حفاظتی شهر اصفهان ازجمله پل‌های جهاد و خاتون‌آباد و پل روی کانال مالک‌اشتر است و شامل هفت عدد پل می‌شود که حوزه عملیات اجرایی آن به‌صورت دو شیفت در حال اجرا است.

رحمتی ادامه داد: عملیات اجرایی دو پل روگذر مرحوم کاظمی آشتیانی در محدوده منطقه ۱۴ و زیرگذر بهاران که روستای بهاران به محور رویان را متصل می‌کند، در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای آغاز عملیات اجرایی چندین طرح ، برنامه‌ریزی شده و در حال حاضر در حال بررسی اولیه است، خاطرنشان کرد: این طرحها شامل طرحهایی در محدوده مناطق یک، دو، هفت و ۹ شهرداری اصفهان بوده که مهمترین آن، طرح تعریض اتوبان شهید خرازی است که محدوده مناطق یک، دو و ۹ شهرداری اصفهان را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در حاشیه‌های اتوبان شهید خرازی فضای سبزی وجود دارد که با حذف آن و اضافه‌شدن این فضا به مسیر اتوبان، ترافیک در این محدوده روان‌تر خواهد شد.

منبع: ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.