اولین نشست شورای قرآن و عترت فارس برگزار می‌شود

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس از برگزاری نخستین نشست شورای قرآن و عترت استان فارس در سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فرهنگی از برگزاری نخستین نشست شورای قرآن و عترت این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این نشست به‌منظور برنامه‌ریزی سالانه و هم اندیشی پیرامون نقشه مهندسی قرآنی استان برگزار خواهد شد.

او زمان برگزاری این نشست را روز پنج‌شنبه، ۲۵ خردادماه جاری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و مکان آن را سالن جلسات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و دفتر امام جمعه شیراز اعلام کرد.

فرهنگی با بیان اینکه این نشست با ریاست آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به عنوان رئیس این شورا برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست مسئولان و متولیان قرآنی استان و همچنین پیشکسوتان حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی نهاد نماینده، ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه به یاری خدا نشست‌های این شورا در سال جاری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم جایگاه قرآنی استان فارس را در سطح کشور ارتقا بخشیم و در این راستا از انجام هر نوع کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

او یادآور شد: به یاری خدا این شورا مانند گذشته در رأس مدیریت فعالیت‌های قرآنی استان قرار خواهد داشت تا بتوانیم به هدف قطب قرآنی شدن شیراز و استان فارس دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار