مهربانی بانوی شیرازی به رسم مهمان نوازی

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خانم سارا رستگار مبلغ یک میلیارتومان جهت تکمیل و بازسازی اقامتگاه های همراه بیمار شیراز اهدا کرد.

علی اکبر رامجردی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با یک بانوی شیرازی که یک میلیارد تومان برای تکمیل و بازسازی اقامتگاه‌های همراه بیمار این شهر اهدا کرد، گفت: این اقامتگاه‌ها در کنار مراکز درمانی، فعال هستند که نگهداری، تعمیر و هزینه‌های خرید تجهیزات مصرفی این مراکز نیازمند توجه بیشتر خیرین است.

او گفت: سارا رستگار امروز با اهدای مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل، مرمت و تجهیز اقامتگاه‌های همراه بیمار به جمع خیرین سلامت استان فارس پیوستند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اعلام کرد: علاوه بر اقامتگاه‌های فعال، در زمان حاضر اقامتگاه مرکزی شهر شیراز در ۹ طبقه با همت جمعی از خیران این استان در حال ساخت است که با تکمیل و تجهیز آن ۱۰۰ تخت دیگر به ظرفیت اسکان همراهان بیمار این شهر افزوده می‌شود.

او گفت: خیرین استان تاکنون ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار بنا کرده‌اند که ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر همراه بیمار را در شبانه‌روز دارد.

رامجردی یادآور شد: نخستین اقامتگاه همراه بیمار شیراز در سال ۱۳۸۴ به همت خیر عرصه سلامت در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز بنا و پس از آن با تلاش خیرین، اقامتگاه‌های دیگری در بیمارستان‌های مرکز و دیگر شهرستان‌های استان فارس ساخته شد.

او گفت: امروز دیدگاه خیرین برای ساخت اقامتگاه همراه بیمار، به الگویی برای رفع مشکل اسکان این افراد در سراسر کشور تبدیل شده است.

شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور همواره پذیرای بیمارانی از شهر‌ها و استان‌های دیگر است و این امر خیران را بر آن داشته تا اقامتگاه‌های همراه بیمار را در مراکز درمانی آن بنا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار