رئیسی در جلسه هیئت دولت:

سلامت کنکور از مسیری تضمین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد

رئیس جمهور گفت:مسئولان مربوطه سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت، صنعت هسته‌ای را از صنایع پیشران دانست و با قدردانی از دستاورد‌های دانشمندان جوان کشور در این حوزه، تاکید کرد: دولت در راستای تامین منافع ملی، خود را ملزم به حمایت از این صنعت می‌داند.

رئیس جمهور با اشاره به بازدید امروز مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور تصریح کرد: مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای بر اساس رهنمود‌های رهبری و با روحیه مضاعف در جهت دستیابی به توفیقات بیشتر در این عرصه حرکت خواهند کرد.

رئیسی همچنین با تبریک روز صنایع دستی و هنر‌های سنتی، صنایع دستی و هنرمندان این عرصه را سرمایه ملی دانست و به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستور داد برقراری بیمه ۱۰ هزار نفر از فعالان این بخش را با سرعت و جدیت پیگیری کند.

رئیس جمهور بازاریابی را از ضرورت‌ها و الزامات رونق صنایع دستی کشور دانست و برپایی بازارچه‌های عرضه محصولات صنایع دستی شهری و روستایی را از جمله اقداماتی برشمرد که استانداران می‌توانند در حمایت از فعالان صنایع دستی انجام دهند.

سلامت برگزاری کنکور از دیگر موضوعاتی بود که رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت به اهمیت آن به‌ویژه برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اشاره، اما در عین حال به مسئولان مربوطه تاکید کرد، سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

رئیسی همچنین با اشاره به اعلام ۲۵ خرداد به عنوان آخرین مهلت برای استعفای آن دسته از مدیران دولتی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، توجه به ضوابط قانونی در اجرای به موقع دستورالعمل‌ها و فرایند انتخابات از سوی مدیران را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری و متناسب با شأن ملت بزرگ ایران برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام وزیر محترم علوم و رئیس سازمان سنجش می بایست پرتوان و با تمام قوا در این کارزار تقلب کنکور وارد شوند و جلوی آن رو بگیرند ، روش های نوین پاسخی کوبنده به افراد خائن و متقلب و سو استفاده کننده است.
تقاضا داریم حل کنید به معنای واقعی کلمه و در عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام متاسفانه عدالت در سلامت کنکور سراسری رعایت نمی شود و تقلب با روش های نوین صورت می گیرد ولی هنوز ابزار ما برای پیشگیری و جلوگیری از آن و رعایت عدالت آموزشی و برگزار ی کنکور یالم از شیکه های سنتی استفاده میکنیم؟!
برخی افراد که سواد و دانش و هوش کافی و لازم برخوردار نیستند صندلی و رشته های مهم را اشغال میکنند؟! فکری به حال این ویروس بکنید ، در عمل و نه در شعار
Iran (Islamic Republic of)
مالک اشتر
۰۱:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام داخل پناهگاه برگزار کنین انتن نداره
و همچنین از دستگاه ضد آنتن استفاده کنین تا انتن گوشی ها اون داخل قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
آفرین به تو پسر باهوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
اقای رییسی چرا در مورد سلامت جامعه فکری نمیکنید وقتی دختر و‌پسر ما درگیر خودنمایی میشن و هر روز وضع حیا و حجاب افتضاح تر میشه ایا اینها دیگه به درس فکر میکنن که بخوان کنکور بدن

تو رو خدا پیام من رو منتشر کنید اگه یک ذره ایمان و اعتقاد دارید بعنوان مادر هر شب با نگرانی میخوابم‌چون نمیدونم فردا در این جامعه چی چیزی انتظار فرزندانم رو میکشه

به داد امنیت اخلاقی جامعه برسید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

تازه کار به نتیجه رسیده، فردا می خواهی برای پنج روز بروی خارج؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلامت کنکور با سلانت امتحان نهایی چه فرقی می کنه وقتی نمره امتحان نهایی هم در ورودی دانشگاه موثره؟؟
آخرین اخبار