۷۰ طرح عمرانی مشهد در حال اجراست

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هم اینک بیش از ۷۰ طرح فعال عمرانی در این شهر در حال اجراست.

ایمان فرهمندی گفت: طرح های عمرانی به طور معمول با مشکل تامین منابع مالی و مسایل فنی رو به رو هستند از این رو با کمک شهرداری پیگیر تامین اعتبار مورد نیاز هستیم و در حوزه فنی نیز سعی شده با بازدیدها و برگزاری نشستهای مختلف، مسایل به سمت حل شدن پیش برود.

وی اضافه کرد: امسال در حوزه اعتبارات، شروع عملیات عمرانی و استمرار طرحهای گذشته، جلوتر هستیم و در حوزه تامین منابع می شود بودجه مصوب را به منظور اجرای طرحهای عمرانی متعدد محقق کرد.

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از وظایف مهم شورای اسلامی شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری است و بر همین اساس، کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک به طور ثابت از طرحهای مهم عمرانی سطح شهر بازدیدهای دوره‌ای انجام می دهد.

فرهمندی افزود: به واسطه این بازدیدها، میزان فعالیت و پویایی مناطق مختلف شهرداری نیز رصد می‌ شود و مناطق فعال‌تر سهم بیشتری از اعتبارات عمرانی می گیرند تا با همت مضاعف فعالیت داشته باشند.

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرایند تصویب بودجه، تایید فرمانداری و نشستن روی سامانه‌های شهرداری، زمان‌بر است و سال‌های گذشته چندماه زمان به خود اختصاص می‌داد اما امسال به همت شورای اسلامی شهر، فرمانداری و شهرداری، این فرایند کوتاه شده و اکثر موافقت‌نامه‌ طرحها در حال ثبت و بازگشایی هستند.

میزان بودجه مصوب سال ١۴٠٢ شهرداری مشهد حدود ۴٠٠ هزار میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.