اردوی تیم ملی والیبال در مازندران

رئیس هیات والیبال مازندران از برپایی اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال در این استان خبر داد.

سید پوریا نعیمی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران در آمل در حال برگزاری است و در کنار ۳۷ نفر اعضای اصلی،۴۰ والیبالیست هم در تیم ب در حال تمرین هستند.

رئیس هیات والیبال استان مازندران افزود: ششمین مرحله اردوی تیم ملی از ۱۷ خرداد ماه آغاز شده و به مدت ۵ روز در شهرستان آمل ادامه می‌یابد

او با بیان اینکه ادامه این مرحله از اردوی تیم ملی بلافاصله در گرگان پیگیری خواهد شد، ادامه داد: فرج پور والبالیست آملی، مشهدبان ورزشکار اهل ساری بازیکنان مازندرانی حاضر در این اردو هستند و سعید نظری مربی و امیر صمیمی آنالیزور اهل آمل نیز در کادر فنی حضور دارند.

نعیمی گفت: پس از پایان اردو‌های آماده سازی، تیم راهی مسابقات آسیای مرکزی و بازی‌های آسیایی ۱۶ ساله‌ها در کشور ازبکستان خواهد شد و بعد از این بازی‌ها هم در سال آینده این تیم در مسابقات جهانی زیر ۱۶ سال شرکت خواهد کرد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از ۳۱ تیر تا هفتم مرداد ماه با حضور ۱۵ تیم به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود و شاگردان صادقیانی خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات در گروه سوم با تیم‌های عربستان سعودی، ژاپن و چین همگروه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.