نزاع و حوادث رانندگی در صدر دلایل مراجعه به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: بیشترین علت مراجعه به پزشکی قانونی استان را نزاع، درگیری و حوادث رانندگی تشکیل می‌دهد.

فریبرز آیتی مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: سال گذشته بالغ بر ۳۴ هزار و ۷۷۰ مورد مراجعه به پزشکی قانونی استان انجام شد که ۷۵ درصد این مراجعه‌ها مربوط به نزاع و حوادث رانندگی بوده است.

او افزود: در حال حاضر، اداره پزشکی قانونی در همه شهرستان‌های استان بجز مروست، زارچ و بهاباد مستقر بوده و به صورت شبانه روزی خدمات لازم در ارائه می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی در استان توسعه خوبی داشته و به گونه‌ای در حال تجهیز است که تا پایان امسال همه نمونه‌های آزمایشگاهی استان در آزمایشگاه‌های یزد انجام خواهد شد.

آیتی ادامه داد: عملیات عمرانی ساخت اداره پزشکی قانونی در بافق و خاتم هم به زودی آغاز شده و ساختمان پزشکی قانونی میبد هم به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی یک عده آدم ریاکار و دروغگو به ظاهر مسلمان باعث آزار دیگران می شوند نزاع و دعوا هم به وجود می آید اگر انسانیت وجود داشته باشد همه مشکلات حله نه اینکه به ظاهر مسلمان باشند و جانماز آب بکشند اما در اصل ریاکار باشند