زیارت خود را در ایام زیارتی مخصوص امام رضا (ع) با ما به اشتراک بگذارید

شهروندخبرنگار ما باشید و فیلم‌ها و تصاویر از لحظات معنوی سفر به حرم مطهر رضوی و زیارت در روز مخصوص زیارتی حضرت امام رضا (ع) خود را برای ما ارسال کنید.

در هر زمان و مکانی که هستیم باید فرصت را برای زیارت قبور ائمه اطهار (ع) غنیمت شماریم. روز بیست و سوم ذی القعده به عنوان روز مخصوص زیارتی حضرت امام رضا (ع) معروف است و برخی از کتب این روز را به عنوان روز شهادت ایشان ذکر کرده اند، در این روز زیارت حرم مطهر رضوی از راه دور و نزدیک توصیه شده است و در روز بیست و پنجم ماه ذی القعده به مناسبت روز دحوالارض که حرکت امام رضا از مدینه به سمت خراسان در سال ۲۰۰ هجری قمری می‌باشد زیارت ایشان در این روز نیز سفارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما زائران دعوت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌هایی از این سفر معنوی به حرم مطهر امام رضا (ع) تهیه و برای ما ارسال کنید.

فیلم‌های ارسالی تان با ذکر نام و با مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تهیه شود.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

حرم امام رضا

گلدسته

حرم مطهر رضوی

گنبد حرم امام رضا

ضریح امام رضا

حرم رضوی

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام
باذوق بسیار به دفتر خدمات مسافرتی در شهرکرد مراجعه کردم برای اخذ بلیط مشهد برای ادای نذر زیارت امام رضا(ع). چون راهمون دوره و هوا هم گرمه و ما هم بچه کوچیک داریم مجبوری هوایی سفر کنیم اما گویه شرکت های چارتری بلیط های زائرین رو به اسارت گرفتن و قطره چکانی میفروشند(الگو گیری از خودرو سازان) تا برای همیشه سفر هوایی لاکچری و پولساز بماند
ما که واگذار کردیم به امام رضا
آخرین اخبار