نحوه غیر فعال کردن صدای دوربین در آیفون یا آیپد

در تنظیمات دوربین دستگاه‌های آیفون و آیپد برای قطع صدا هنگام عکس گرفتن، گزینه‌ای وجود ندارد؛ اما سه راه برای انجام کار پیش روی کاربران وجود دارد.

اپل هنگام گرفتن عکس در برنامه Photos در آیفون یا آیپد با ایجاد یک صدای کلیک کوچک، تجربه عکاسی دوربین را شبیه سازی می‌کند؛ اما بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم از این صدا اجتناب کنیم. در حالی که هیچ کلید روشن/خاموشی برای این کار در تنظیمات دوربین وجود ندارد، اما در عوض، سه گزینه جایگزین برای آن وجود دارد.

 -فعال کردن Live Photo:

اگر هنگام عکس گرفتن صدای ضربه می‌شنوید، این ویژگی در دستگاه شما فعال نیست. می‌توانید هنگام راه‌اندازی دوربین خود، با فعال کردن از مسیر تنظیمات > دوربین > تنظیمات، Live Photo را روشن کنید.

-فعالسازی کلید بی صدا:

با تنظیم گزینه Ring/Silent دستگاه روی بی‌صدا، صدای عکس غیر فعال می‌شود و می‌توانید به دلخواه این سوئیچ را روشن و خاموش کنید. توجه داشته باشید که سوئیچ بی‌صدا یک عملکرد برای قطع صدا در سراسر سیستم است. بنابراین با فعال سازی آن هیچ صدایی از آیفون پخش نخواهد شد.

-تنظیم صدای سیستم بر روی صفر:

می‌توانید به طور متناوب صدای زنگ هشدار را روی صفر تنظیم کنید.

اگر Settings > Sounds & Haptics > Change with buttons فعال باشد، می‌توانید از Control Center یا دکمه Side Volume Down استفاده کنید.

با این حال، اگر این سوئیچ غیر فعال است، باید سطح زنگ و هشدار را به طور جداگانه به سمت چپ در تنظیمات > صدا‌ها و لمس‌ها فعال کنید.

منبع: الیوم السابع

برچسب ها: عکاسی ، اپل ، آیفون ، آیپد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار