گلایه شهروندان فسایی از قطع آب در این شهرستان

برخی شهروندان فسایی از قطع و افت فشار آب در این شهرستان گلایه کردند.

در پی اعلام برخی شهروندان فسایی مبنی بر قطع و افت فشار آب در برخی نقاط این شهرستان، موضوع از آبفای فارس پیگیری شد. 

آبفای استان فارس در این خصوص به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: برخی مناطق مشکلاتی است و مدیر عامل آبفای فارس با سفر به شهرستان فسا به بررسی این موضوع پرداخت.

بررسی آبرسانی به شهر و روستا‌های شهرستان فسا 

در بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آبفا فارس به همراه نماینده شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان وضعیت آبرسانی به شهر و روستا‌های شهرستان فسا از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و در مورد آبرسانی فوری به مناطق دچار مشکل آبی این شهرستان تصمیماتی گرفته شد.

علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس به همراه حجت اله فیروزی نماینده شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و محمدصادق صفرپور فرماندار این شهرستان از طرح‌های آبرسانی در دست اجرا در شهرستان فسا از جمله طرح آبرسانی حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آهکی به منطقه چهل چشمه در این شهرستان را از نزدیک بررسی و در خصوص تسریع در اتمام عملیات این طرح آبرسانی رایزنی و گفت و گو کردند.

در این بازدید در مورد اجرای طرح آبرسانی به منطقه شیدانک مشتمل بر اجرای خط انتقال آبرسانی به طول ۵ کیلومتر نیز تصمیم گیری شد. در همین خصوص، نماینده مردم شهرستان فسا و فرماندار این شهرستان در مورد پیگیری اعتبارات و همکاری در اجرای طرح‌های آبرسانی قول مساعد دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
جنگ ، جنگ آب است . دولت ها برای آب با هم جنگ می کنند نمونه آن ایران و افغانستان (که البته افغانستان طبق معاهده ای که با ایران دارد باید به آن پایبند باشد و آب را به ایران بدهد). اگر در داخل کشور مدیریت صحیح استفاده از آب نباشد همه برای آب چه کارها که نمی کنند.