در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آماده‌سازی جهیزیه برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار

شهردار منطقه ٢١ گفت: تهیه و آماده‌سازی جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار ساکن در محلات سیزده‌گانه منطقه ۲۱ را مى توان انجام داد.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ٢١ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مدیریت شهری دیار پیشرفت و نوآوری با تعاملات مطلوبی که با صاحبین صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده شهری این منطقه دارد، می‌تواند اقدام ماندگار و خداپسندانه‌ای نظیر تهیه و آماده‌سازی جهیزیه و لوازم ضروری زندگی را برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار ساکن در محلات سیزده‌گانه منطقه ۲۱ فراهم آورد.

وى گفت: هدف اصلی از اجرای دومین طرح گلریزان تهیه جهیزیه و لوازم ضروری برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های کم‌برخوردار منطقه ۲۱ بود و این مهم با هماهنگی‌های لازم درحال پیگیری است.

شهردار منظقه ٢١ ادامه داد: مکان اجرای دومین طرح گلریزان همانند سال گذشته شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران انتخاب شده و با دعوت از صاحبین صنایع و کارخانجات بزرگ، خیرین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و انبوه‌سازان؛ همزمان با سی خرداد ماه سالجاری و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، طرح دوم گلریزان اجرایی می‌شود.

برچسب ها: جهیزیه ، مدیریت شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.