چکش کاری بودجه ۱۴۰۲ زرند در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان

فرماندار زرند گفت: بیش از ۹۶ میلیارد تومان از ۱۰۸ میلیاردتومان بودجه استانی ۱۴۰۱ تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری محقق گردیده است.

جلسه چند ساعته رسیدگی به تخصیص اعتبارات بودجه استانی شهرستان زرند، با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان و محمدرضا وحیدی مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در این سازمان برگزار گردید.

در این دیدار ابتدا فرماندار زرند، ضمن تشکر از مدیرکل محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص مبالغ تخصیصی بودجه ۱۴۰۱، گفت: از مقدار ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه استانی شهرستان از محل درآمد‌های استانی، نفت و گاز، اعتبارات متوازن بیش از ۹۶ میلیارد تومان این بودجه تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری محقق گردیده که این اتفاق به نوبه خود در سنوات گذشته کم نظیر است.

سید رضا حسینی نژاد در ادامه به تشریح اهم اولویت‌های پروژه‌های عمرانی شهرستان با حفظ عدالت بخشی و جغرافیایی در جهت بازسازی زیرساخت‌های اصلی علی الخصوص در دو حوضه آب و راه پرداخت. وی افزود: سال گذشته از محل اعتبارات ملی که مربوط به تنش آبی و در اختیار وزارت نیرو بود، با پیگیری و رایزنی‌های مکرر مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال را برای حل مشکل آب شرب شهرستان زرند جذب کردیم که مشکل آب این شهرستان بطور موقت حل شد، ولی باید بطور اساسی این مشکل چاره اندیشی و حل شود.. فرماندار زرندتصریح کرد: باید تلاش شود بخشی از اعتبارات، در جهت حل مشکلات مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان هزینه شود.

سید رضا حسینی نژاد در پایان سخنانش با اشاره به همکاری و ارتباط خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با فرمانداری زرند، ابراز امیدواری کرد که این ارتباط گامی موثر در جهت جذب حداکثری بودجه تخصیص یافته به شهرستان و رفع نواقص و بازسازی زیرساخت‌های شهرستان زرند باشد. 

محمدرضا وحیدی مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز ضمن تشکر از فرماندار شهرستان و رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر ایشان در جذب اعتبارت ملی، مخصوصا تنش آبی، به طور مختصر گزارشی از شرح مبالغ ابلاغی سازمان برنامه بودجه و رشد اعتبارات استانی در بودجه ۱۴۰۲ و ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن ارائه نمود.

در پایان جلسه نیز مقرر گردید، ظرف حداکثر یک ماه آینده دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نسبت به اولویت بندی پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اقدام نموده و با هماهنگی کارشناسان فرمانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بودجه شهرستان برای سال ۱۴۰۲ به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار