لیگ والیبال ملت ها

ایران ۲ - لهستان ۳/ دومین شکست متوالی شاگردان عطایی این بار مقابل تیم نخست جهان

تیم ملی والیبال کشورمون با نتیجه سه بر دو مقابل تیم ملی لهستان شکست خورد.

تیم ملی  والیبال ایران که در بازی نخستش در لیگ ملت ها مقابل ژاپن در سه دست متوالی شکست خورده بود، در دومین دیدارش مقابل تیم نخست رنکینگ جهان قرار گرفت و در حالی که دو بر صفر پیش افتاده بود، با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در ست اول با لهستان پایاپای پیش رفتند و حتی در میانه بازی، حریف سه امتیاز پیش افتاد، اما ایرانی‌ها جبران کردند و در امتیازات حساس پایانی با دفاع عالی روی تور و حمله کم نقص ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست داد تا نخستین دست خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را به دست آورد.

ایران در ست دوم نیز خوب کار کرد و ابتدا مقابل حریف قدرتمندش مساوی پیش می‌رفت، اما در امتیازاتی ۳ امتیاز از حریف پیش افتاد، اما لهستانی‌ها در امتیاز ۱۵ تساوی کردند. دو تیم تا امتیاز ۲۲ پایاپای پیش می‌رفتند که باز هم همانند ست قبل ایران در حساس‌ترین امتیازات پیش افتاد و زودتر به امتیاز ۲۴ رسید تا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ایران برنده بشود.

ست سوم همه چیز به سود لهستانی‌ها شروع شد. حریف ایران خیلی زود اختلاف پنج امتیازی ایجاد کرد و در ادامه نیز این اختلاف حفط شد، اما پیش از رسیدن به امتیاز ۲۰، ایران با کسب چند پوینت متوالی اختلاف را به یک رساند، اما لهستان پس از وقت استراحت پرقدرت برگشت و در نهایت با ایجاد دوباره فاصله، ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

چهارمین ست، ضعیف‌ترین نمایش تیم ملی ایران در این مسابقه بود و لهستانی‌های خیلی زود اختلافی جبران نشدنی ایجاد کردند و در ادامه با حفظ آن با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ ایران را شکست دادند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم لهستان از همان ابتدا پیش افتاد و در نهایت با وجود نزدیک شدن و کم شدن اختلاف توسط ایران، در نهایت ۱۳ بر ۱۵ ایران شکست خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
احتمالا ترکیب تیم با فشار و اجبار بر مربی اقای عطایی ، اجرایی شده

خدا کند فساد مالی و اخلاقی فوتبالی بر دیگر ورزشها وارد نشه بخصوص والیبال ک من بیشتر دوس دارم

فوتبال حال بهم بزن هست و افتخار ملی کاذب و تو جامعه بوجود میاره

امیدوارم در اینده فوتبال از لیست ورزشها تو ایران خط بخوره و محو و نابودبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
خواهشاً یکی از مسولان فدراسیون والیبال توضیح دهید که آیا والیبال هم قصد دارد راه فوتبال و بسکتبال را برود؟ از زمانیکه پول‌های بی برنامه و میلیاردی به این سه ورزش وارد شد بازیکنان فقط دنبال پول هستند نه بازی خوب و با. غیرت. همچنین یک سوال دیگر این هست که واقعا. چرا بازیکنانی. مثل. موسوی. که چند سال هست که اصلاً خوب نبوده و در تمام بازیها انواع اشتباهات مخصوصا در سرویس را داشته آیا حضور این بازیکن در تیم ملی جای. شک و سوال ندارد که آیا دستهای پشت پرده مثل فوتبال در والیبال هم وجود دارد؟
Turkey
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
بايد طراح با پتانسيل بالا و خلاق سر مربي واليبال ايران بشود تيم ايران توان بالايي دارد فقط اسير تاكتيك فوق العاده سر مربي هاي تيم هاي بزرگ ميشود يك سر مربي خوب و خلاق ايران را قهرمان جهان ميكند چون قدرت بدني و خلاقيت در بازيكنان تيم ملي مشهود است.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
عطایی هر سال افت فاحش داره بخاطر اینکه تحلیلگر خوبی نیست و توانایی شاخص تیمی و بازی و بازیکن رو نداره.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
میزان دانش مربی ایران در این بازی مشخص شد در ست های اول و دوم براحتی برنده شدیم، ولی در یت های سوم و چهارم و پنجم این دانش مربی لهستان بود که ایران و شکست ،جوان گرایی تیم ایران بهانه خوبی نمی تونه باشه به این خاطر که لهستان وزن جوانگرایش چه بسا بیشتر هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
عطایی تیم رو جوان کرده تا چند سال دیگه با مربی ایرانی قهرمان جهانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
عطایی ممکن تحت فشار قرارگرفته برای چینش تیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
مقابل رنک ۱ جهان، ۳-۲ شدن اونم ست سوم ۱۳-۱۵ خوبه انصافا. خصوصا که اتفاقی نیست، سال پیش اصلا بردیم لهستان رو با خود عطایی.
آخرین اخبار