وجود ۵۴ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در لرستان/ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵۴ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در لرستان وجود دارد که بالغ‌بر ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهارداشت: در استان لرستان ۵۴ پروژه ورزشی نیمه‌کاره وجود دارد که برخی از آن‌ها نیازمند بهسازی هستند و تلاش می‌شود تا برخی از این پروژه‌ها تا نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه چند پروژه مهم در دست اجرا است، افزود: یکی از این پروژه‌ها، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد است که قرار بوده سازمان مجری تا اواسط شهریور پروژه را تکمیل و تحویل دهد که سایر زیرساخت‌های این پروژه مانند چمن و انشعابات نیز مشکلی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: علاوه بر این نیز پروژه چمن رومشکان نیز در دست اجراست که تا هفته دولت افتتاح می‌شود، همچنین ۹ زمین چمن مصنوعی تا نیمه اول سال به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار ورزش دوستان در شهرستان قرار می‌گیرد.

قیاسیان از افزایش سرانه ورزشی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی در استان ۶۱ سانتی‌متر است که با بهره‌برداری از ۵۴ پروژه نیمه‌کاره، سرانه فضای ورزشی به ۶۲.۵ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های نیمه کاره، عنوان کرد: ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهسازی پروژه‌های ورزشی استان در نظر گرفته که تکمیل شوند.

 

برچسب ها: ورزش و جوانان ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.