صادرات تجهیزات مختلف پزشکی به کشورهای آسیایی

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه کولون هیدروتراپی، کیت کولون هیدروتراپی و گارد دهانی آندوسکوپی از جمله تولیدات داخلی شرکت در حوزه گوارش است.

امامی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: چشم انداز شرکت در میان ۱۰ نشان برتر تجهیزات پزشکی در حوزه فناوری "کاتترها" و "سوزن‌های تخصصی" و حیطه زنان و زایمان، گوارش، آنکولوژی و جراحی در منطقه است.

وی افزود: از جمله مهمترین محصولات و تولیدات داخلی این شرکت دانش‌بنیان، تولید تجهیزات پزشکی در حوزه زنان و زایمان و درمان ناباروری، گوارش و آنکولوژی است.

وی همچنین درباره تولید تجهیزات پزشکی در حوزه گوارش افزود: دستگاه کولون هیدروتراپی، کیت کولون هیدروتراپی و گارد دهانی آندوسکوپی از جمله تولیدات داخلی این شرکت دانش‌بنیان در حوزه گوارش است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درخصوص میزان درصد تامین نیاز کشور درحوزه تجهیزات پزشکی اظهار کرد: تا کنون سهم شرکت از تامین نیاز بازار ایران در حوزه تجهیزات پزشکی ۳۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر به کشور‌های خارجی صادرات نداشته‌ایم گفت: اخیرا صادرات محصولات این شرکت را به برخی از کشور‌های آسیایی آغاز کرده و مشتریان بالقوه‌ای در ویتنام و پاکستان برای خرید محصولاتمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار