حمایت از نهاد علم در جمهوری اسلامی

تولید موشک فتاح با علم ایرانی

نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور: رونمایی از موشک فتاح حاکی از اقتدار ایران اسلامی و علامت قدرت در حوزه علم است.

 

نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در مراسم تودیع و معارفه نماینده نهاد رهبری دانشگاه اراک گفت: دانشگاه محل تربیت مدیران آینده کشور و ترویج علم است و لذا  باید در مراکز آموزشی به این مهم توجه شود.
حجت الاسلام رستمی افزود: امروز دانشگاه‌ها در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زمینه‌های دیگر نقش مهمی را در جامعه برعهده داشته و موتور محرک این پیشرفت باید به دست جوانان متخصص و آگاه بیش از پیش باشد.

او عنوان کرد: به برکت مجاهدت و رشادت‌های بعضی از دانشمندان در کشور رونمایی از موشک فتاح حاکی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی و نشان از  قدرت در حوزه علم دارد.
نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان با تحصیل خود در رشته‌های پزشکی توانستنند در نقاط مختلف کشور از جمله خدمات رسانی به نقاط محروم کار‌های ارزنده‌ای داشته باشند و امروز غربی‌ها به این باور رسیده‌اند که ایران اسلامی در حوزه علم بیش از پیش پیشرفت داشته است.
حجت الاسلام رستمی گفت: امروز دشمن به دنبال شبه‌افکنی در فکر و ذهن جوانان است و  دانشجویان پر تلاش و علم اندوز باید همواره مراقب توطئه‌های دشمنان در جامعه باشند 
در انتها این مراسم از زحمات حجت الاسلام ایمانی مقدم تجلیل و حجت الاسلام افشار نجفی به عنوان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اراک معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.