منصوری در جمع خبرنگاران:

رئیس جمهور پنجشنبه به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آیت الله رئیسی فردا به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز پنجشنبه (۱۸ خرداد) به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند. 

وی با بیان اینکه در این سفر برخی طرح‌ها افتتاح می‌شود، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها راه آهن میانه بستان‌آباد به تبریز است که از سال ۷۹ فرایند اجرای کار آن شروع شده بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با افتتاح این راه آهن شاهد تاثیر ویژه در اقتصاد استان آذربایجان شرقی خواهیم بود، افزود: برای تکمیل این طرح حدود چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده است که با گشایش آن چهار ساعت از نظر زمانی و حدود ۱۱۴ کیلومتر مسافت آن کوتاه‌تر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
سوغاتی اذربایجان چیه رئیسی ببره با خودش به خونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
ساعت چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
موقع نهار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خانه من بیا آش رشته میدهم بخوره تا بفهمه گرانی چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
هر هفته سفر با کلی هزینه و بدون بازدهی خاص
هزینه این سفرها از بیت المال است
سوال اینجا بدون حضور ئیس جمهور و هیئت همراه طرحی افتتحاح شود چه اشکالی دارد که این همه هزینه از جیب مردم میدید بابت یه کلنگ زنی و سخنرانی
آخرین اخبار