اجرای ۵۵۰ برنامه مناسبتی خردادماه در کتابخانه‌های عمومی فارس

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از تدارک کتابخانه‌های عمومی در گرامیداشت حماسه سوم خرداد و دهه کرامت خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام ۵۵۰ ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا شد.

محمدحسین فیروزی با اشاره به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در خردادماه گفت: همزمان با حماسه سوم خرداد و دهه کرامت، ۵۵۰ ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی استان فارس اجرا شده است که با استقبال خوب اعضا و علاقه‌مندان به حوزه کتاب همراه بوده است.

او گفت: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این ایام با هدف مشارکت حداکثری مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در طرح‌های کتاب محور صورت گرفته است و بیشترین برنامه‌های برگزار شده در رده سنی کودکان و نوجوان بوده است.

فیروزی با تصریح اینکه ۱۲۰ برنامه با موضوع گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های عمومی برگزار شده است، گفت: برگزاری نشست‌های جمع‌خوانی، نقد و معرفی کتاب، قصه‌گویی و نمایشگاه کتاب، مسابقات نقاشی و یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها بوده است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: همچنین ۴۳۰ برنامه نیز همزمان با دهه مبارک کرامت و با تکیه بر سیره اهل بیت به وسیره امام رضا(ع) و حضرت احمدبن موسی (ع) و با محوریت دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا شده است.

او گفت: معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی و دیگر آثار مرتبط، نشست‌های نقد و بررسی آثار، برگزاری جشن روز دختر، جشن میلاد امام رضا (ع)، نشست‌های مطالعاتی و جمع‌خوانی، قصه‌گویی و برنامه‌های مرتبط با حوزه کودکان و برگزاری محافل ادبی با موضوع دهه کرامت و ... از جمله برنامه‌های برگزار شده بود.

فیروزی همچنین گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی فارس نیز طی ۳ مناسبت از دهه کرامت برنامه‌ریزی شده بود و  در روزهای یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، شنبه ۶ خرداد روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) و ۱۰ خرداد همزمان با میلاد امام رضا (ع) انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.