نگاهی به گیشه؛

«کت چرمی» و «شهر هرت» در کمتر از یک هفته صدرنشین سینما شدند

فیلم‌های سینمایی «کت چرمی» و شهر هرت» که از ۱۷ خرداد ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفتند، در کمتر از یک هفته صدرنشین گیشه سینما شدند.

سینمای ایران این هفته در مجموع ۱۶ میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۶۵۸ هزار مخاطب داشت که این آمار روند نزولی داشته است.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفت. «فسیل» این هفته با فروش ۲۲۳ هزار بلیت به ارزش ۹ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان همچنان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

«آهنگ دو نفره» کاری از  آرزو ارزانش است که با فروش ۴۱ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد  و ۶۸۱ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفته است.

«شهر هرت» کاری از کریم امینی امینی است که با فروش ۲۹ هزار بلیط سینما توانست یک میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» فیلمی درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور است که با فروش ۲۹ هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توانست در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها  قرار گیرد.

«کت چرمی» کاری از حسین میرزامحمدی تنها در سه روز صدر نشین گیشه سینما شد و با فروش ۹ هزار بلیط به ارزش ۵۴۳ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار