گلایه کریمی از مناظره قربانزاده و فتح الله زاده

سرپرست مدیرعاملی استقلال از مناظره رئیس سازمان خصوصی سازی با فتح الله زاده گلایه کرد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال در گلایه از مناظره رئیس سازمان خصوصی و فتح الله زاده گفت: مناظره در برنامه اشتباه بود هر اتفاقی در باشگاه استقلال افتاده بود باید در همان باشگاه در خصوصش بحث می شد و من مقصودم از این حرف جانبداری از فتح الله زاده نیست. 

او بیان کرد: اگر هم مشکلی بود باید در باشگاه استقلال مطرح می شد و بعد از آن می توانستند آقای قتح الله زاده  را دادگاهی کنند اما بردن آبروی مومن از بزرگترین گناهان است. 

میثاقی در پاسخ به او گفت: اگر استقلال می توانست مشکل را حل کند این کار را انجام می داد و نمی گذاشت کار به این مرحله برسد. آقای فتح الله زاده قبل از عید گفت که ما این مبلغ پول را نیاز داریم و اگر سازمانی به ما قرض بدهد تا بعد از عید تسویه می کنیم، بعد از آن هم از او خواستیم با سه عضو هیات مدیره بیاید تا به هواداران توضیح دهد چه اتفاقی افتاده است. 

کریمی گفت: همراه اول آمد با ما قرارداد بست و من بر اساس آن اعلام کردم قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنم اما آن ها بدعهدی کردند، درباره فتح الله زاده هم همین اتفاق افتاد و از برج ۱۱ تا ۶ فروردین با امروز، فردا کردن زمان او را سوزاندند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
ع ق
۲۱:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اقا خجالت بکشید همین کشفیات اتفاقی پیش مررم را هم می خواستید قایم کنید ؟ حالا هم که معلوم نیست فاسقهای پول گم کن محاکمه بشن فقط فرستاده شدند سر کاری دیگه
آخرین اخبار