طناب پوسیده آمریکا برای اوکراین؛

تسلیحات معیوب آمریکا، اوکراینی‌ها را به کام مرگ می‌برد

بنابر اعلام برخی رسانه های غربی بخش زیادی از تسلیحات آمریکایی که به اوکراین ارسال شده معیوب هستند.

مارس گذشته، آمریکا اعلام کرد که در حال تحویل نفربر‌های زرهی "استرایکر" به اوکراین برای حمایت از توانایی این کشور برای انجام یک "ضد حمله" است، اما افشاگری روزنامه‌های اروپایی خلاف این ادعا‌ها را ثابت می‌کند.

 روزنامه "تلگراف" انگلیس نوشت: اکثر نفربر‌های زرهی آمریکایی که اخیرا به اوکراین تحویل داده شده‌اند دچار نقص فنی بودند، خودرو‌هایی که به واحد‌های چترباز ارتش اوکراین تحویل داده شده از جمله این موارد است.

 روزنامه "لوموند" فرانسه اعلام کرد: تنها در یکی از واحدها، ۷۶ درصد خودرو‌های "استرایکر" دارای نقص‌هایی هستند که آن‌ها را از حضور فعال در عملیات جنگی باز می‌دارد.

 روزنامه "دیلی میل" انگلیس نوشت: از مجموع ۶۸ خودرو، ۵۲ دستگاه از آن‌ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند که دارای ایرادات زیادی در سیستم‌های الکترونیکی و حرکتی هستند. سربازان همچنین از خرابی پمپ‌های سوخت، سیستم‌های ارتباطی، منابع نیتروژن و ... شکایت دارند.

 وب‌سایت "دیفنس نیوز" آمریکا هم اعلام کرد به گفته بازرس کل پنتاگون، تجهیزاتی که از انبار‌های قبلی موجود در پایگاه آمریکایی در کویت به اوکراین ارسال شده، برای عملیات جنگی آماده نیست.

 هر شش هویتزر M۷۷۷ و ۲۵ دستگاه از ۲۹ وسیله نقلیه چرخدار چند منظوره پر تحرک M۱۱۶۷ آماده مأموریت نبودند و قبل از اینکه فرماندهی اروپایی ایالات متحده بتواند تجهیزات را به اوکراین بفرستد نیاز به تعمیر داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۸:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
عاقبت اعتماد به امریکا و غرب بجز شکست و نابودی چیزی به همراه نخواهد داشت. جهانیان عبرت بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
يه مدت ديكه معلوم ميشه امريكا از اكراين براي ازمايش يه سري تجهيزات استفاده كرده همون كاري كه توي خيلي جاهاي ديكه دنيا كردن بدبخت مردم و سربازاي اكرايني كه موش ازمايشي ميشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
هر بلایی سر اوکراینیا بیاد نمیتونن اعتراض کنن چون آمریکا بهشون میگه اینهمه پول و امکانات رفاهی بهتون دادم برای جی
آخرین اخبار