وزیر کشور در راهپیمایی ۱۵ خرداد ورامین شرکت کرد

وزیر کشور همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در راهپیمایی مردم این شهرستان شرکت کرد.

مردم غیور شهرستان ورامین همزمان با سالروز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، با حرکت از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین، صحنه‌های غرور آفرینی از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند و ثابت کردند که گذر زمان آنان را از آن چه پدارانشان به یادگار گذاشته اند، دور نخواهد کرد.

در این راهپیمایی که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز حضور داشتند، راهپیمایان در حالی که تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دست داشتند، با سردادن شعار‌هایی همچون مرگ بر آمریکا، و مرگ بر اسراییل، یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.
بسیاری از مردم ورامین از زن و مرد، پیر و جوان بار دیگر کفن به تن کردند تا آن واقعه را یادآوری کنند که مردم این دیار همیشه آماده اهداء جان در راه اسلام هستند و تهدید‌های دشمنان قسم خورده نظام، در دل آنان هراسی وارد نمی‌کنند و به راستی میراث دار قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ هستند.

حضور پر شور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی ثابت کرد که دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی به گروه و یا سن خاصی تعلق ندارد بلکه عشق به این نظام الهی از نسل اول انقلاب، به آینده سازان جمهوری اسلامی منتقل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار