کدام تخلفات منجر به توقیف ساعتی خودرو می‌شوند؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: توقیف ساعتی خودرو در شهر تهران بویژه در محور‌های بزرگراهی و اصلی که سرعت بالاست در حال اجراست.

سرهنگ محمد رازقی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص توقیفات ساعتی خودروها اظهار كرد: شکل دیگری از برخورد با تخلفات همین توقیفات ساعتی است که در سال های قبل نیز اجرا می شده و الان نیز در خیلی از استان ها به عنوان اقدام ابتکاری در حال اجراست.

وی افزود : توقیف ساعتی در شهر تهران بویژه در محورهای بزرگراهی و اصلی که سرعت ها بالاست مخصوصا در ساعات خلوتی معابر مانند شب ها در حال اجراست .

سرهنگ رازقی بیان كرذ : برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر اقدام به سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ می نمایند که جز خطوط قرمز پلیس است و با آن برخورد می شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : این طرح بیشتر در مورد خودروها انجام می شود و با رانندگانی که ایمنی ترافیک را در معابر بزرگراهی کاهش می دهند برخورد و برخی خودروه را به پارکینگ منتقل و برخی را در کنار بزرگراهها و محل ایمن و با نصب بنر که برای سایرین و رانندگان عبور فرهنگ سازی گردد متوقف می نماییم .

وی گفت : راننده در محل توقیف خودروی خود حضور دارد و وضعیت تخلفات خود را در محل مشاهده می کند وسایر رانندگان که از محل عبور میکنند با دیدن بنر و توقیفات صورت گرفته فکر تخلف را دیگر نمی کنند .

سرهنگ رازقی افزود : این خودروها متوسط و بنا به تخلفاتی که صورت گرفته است حداقل 2 - 5 و حتی 12 ساعت در محل توقیف ساعتی می شوند .

وی گفت : این خودروها حتما اعمال قانون می شوند و برای رانندگان آنها نمره منفی لحاظ می گردد و علاوه بر این موارد توقیفات ساعتی نیز صورت می گیرد و اگر میزان تخلفات زیاد باشد برابر قانون به پارکینگ منتقل می شوند .

سرهنگ رازقی گفت : مشابه این طرح ، طرح موتوریار است که موتورسیکلت متخلف در محل تخلف متوقف وراکب ساعتی در کنار پلیس می ماند و در قابل طرح موتوریار این طرح اجرا می گردد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در خصوص برخی تخلفات مانند ورود غیر مجاز وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر نیز پلیس توقیفات ساعتی را اجرا می کند مانند اینکه کامیونی به صورت غیر مجاز به داخل شهر تردد می کند و انضباط شهر را از بین می برد و این کامیون در محلی که مشکلی ایجاد نکند به صورت ایمن توقیف ساعتی می شود و همچنین خودروهای دودزا که به صورت غیر مجاز تردد می کنند در برحه ای نیز قبل از اعزام به پارکینگ توقیف ساعتی می شوند .

برچسب ها: پلیس راهور ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
برای من پیامک خلافی اومده اما میرم پلیس10+ میگه تخلفی نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
برای من تخلف دو برگی ثبت شده در صورتی که تو اون مسیر اصلا پلیسی نبود که به من ایست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
اپلیکیشن پلیس من 5200تومن میگیره بعد میگه خلافی نداری در صورتی که پیامک خلافی اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
چرا تخلفات بعد از پرداخت پاک نمیشن؟بابا چرا دوبار دوبار پول میگیرن؟یکی نیست بپرسه ازشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سایت راهور120 تخلفات رو نشون نمیده وقتی که تخلف دوبرابر شد تازه تو سایت میاد.همه هم این مشکلو دارن لطفا از مسئولان راهور بپرسید قضیه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
شما زنگ بزنن110 اصلا نمیان برا تصادف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
قسمت خلافی سایت راهور120کار نمیکنه و مردم رو مجبور میکنن بریم پلیس به علاوه ده و هزینه بیشتری بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
تخلفاتی که از تو خوشم نیاد احتمال داره با آژانس برگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
قبلا سایت راهور120 تخلفات رو رایگان نشون میداد ولی الان همش میزنه تخلف یافت نشد بعد مجبور میشیم میریم پلیس به علاوه ده اونم پول میگیره.چرا این سایتو بروز نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
عه اصلا کم کاری کردیم که شرکت ها و بعلاوه ده و اینا شکل بگیره کاسبی کنیم حالا میخای دوباره میون بر بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام.خلافی پرداخت کردم ولی از سایت راهور پاک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خلافی پرداخت کردم نه تنها صفر نشده بلکه2برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام.اپلیکیشن پلیس من جدیدا ایراد پیدا کرده تخلفات رو نشون نمیده ولی میری پلیس +10 تخلفاتت هست.چرا اینو درست نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام.چرا سایت راهور120بروز نیست؟برای من پیامک تخلف اومده میرم تو سایت میزنه تخلفی یافت نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
روز اخری که باید دبل کنن ثبت میشه عحله نکن
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
بسیار کار خوبی میکند اگر پلیس اعمال قانون نکند سنگ رو سنگ بند نمی شود اخیرا دیدم عده ای از رانندگان به اصطلاح زرنگ که فکر میکنن فقط خودشان توانایی حرکت روی نواحی اختصاص داده شده برای خودروهای امدادی حرکت کنن واز دیگر خودروها در ترافیک عبور نمایند را در خروجی تونل متوقف کرده اند که بسیار کار خوبیست ،من بارها شاهد بودم در تونل زمانی که ترافیک بوده ومردم در داخل خطوط رانندگی نموده اند این آقایان با استفاده از خطوط امدادی و رسیدن به خروجی تونل باعث ترافیک شده اند ظاهرا هم جریمه هم جلودار این آقایان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
از پلیس راهور متشکریم ، ولی فکری هم بحال موتور سواران متخلف که آسایش را از مردم سلب کرده اند بکنید !!!
کوچکترین تخلف آنها در شهر تهران « جهت خلاف آمدن » است !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
یکی از عوامل افزایش جرائم رانندگی عدم حضور مأمور می باشد . خودمان را گول نزنیم شبها که تعداد تخلفات بیشتر و مرگبارتر است شاید کیلومترها در شهر باید رانندگی کنی تا یک ماشین راهنمایی و رانندگی ببینی که در بیشتر مواقع مأمور مربوطه در آن خوابیده و یا در شهرهای کوچک بطور مثال سلمان شهر که چند تا مأمور آن یا در خیابانها نیستند و یا وقتی هستند با نبودنشان فرقی ندارد و در مقابل انواع و اقسام تخلفات مانند سرعت بالا ، مزاحمت صوتی ، پارک دوبله و ......... فقط نظاره گر هستند که در خوش بینانه خرید حالت می توان عدم وجدان کاری نام گذاشت . تا کی می خواهید در باد از خود تعریف کردن بخوابید کمی به خودتان بیایید و تمام تقصیرات را گردن کارخانه های اتوموبیل سازی و یا جاده ها نیندازد ، عامل اصلی عدم وجود مستمر پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابانها می باشد . اگر مهمترین انسان روی کره خاکی را به ایران بیاورید وقتی خیابانها را خالی از پلیس و یا بی انگیزگی پلیس ایران را ببیند هوس تخلف به سرش میزند چه برسد به ما ایرانیها که تا چندتا خلاف رانندگی نکنیم شب خوابمان نمی برد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
موافقم همشون خوابن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
اگر واقعا خوب تحقیق کنی راجع به برخی جاده ها که سالها امن بوده و خودروها در تردد بدون حتی یک مورد تصادف بودند ولی بعد از حضور عزیزان و گذشت هروز بیشتر از حضور دلاورانه بر تعداد تصادفات و .‌ اضافه شده است واقعا معلوم نیست چه شده است که قبلا طرف میپرسی پلیس تو جاده هست می گفتی آره خوشحال میشد ولی الان همه میگن مراقب باش پلیس تو جاده هست بعد هم وقتی جاده را نیری معمولا ماشین پلیس پیش دو تا ماشین تصادفی مشغول کروکی هست
آخرین اخبار