برگزاری سی و چهارمین مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در گلستان شهدای اصفهان

سی و چهارمین مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)عصر امروز در گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین سی و چهارمین مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در گلستان شهدای اصفهان گفت: مردم اصفهان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه‌ها در کنار امام خمینی (ره) ایستادند و بعد از رحلت امام نیز همراه رهبری بودند و در برابر دشمنان مقاومت کردند و با اندیشه‌های سالم مسیر امام و شهدا را دنبال کردند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر افزود: امام خمینی (ره) جامعه ما را از یک دوران منجمد شده و بی تحرک به یک دنیای متحرک و جوشان و خروشان وارد کرد.

او با بیان این که تغییر سیاسی که امام در کشور ایجاد کرد تمام کاخ دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را فرو ریخت، گفت: انقلاب اسلامی ایران را به جایی رساند که امروز هر اقدامی که علیه ملت انجام می‌دهند به خودشان برمی گردد.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام به مردم گفتن من جلودار هستم و در برابر گردن کشان دنیا هم ایستاد و امروز فرامین حضرت امام مانند پتکی بر سر مستکبران دنیا فرو ریخته است.

حجت السلام و المسلمین طیبی فرگفت: امروز دشمن به قدرت مرجعیت و ولایت پی برده و علیه روحانیت و کشور و رهبری توطئه می‌کند، اما بدانند که ملت ایران دیندار و پایه‌های دینی ملت ایران مستحکم است.

اوافزود: انقلاب اسلامی آینده درخشانی دارد و امید در دل‌ها ایجاد کرده است که هر روز هم بیشتر می‌شود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی هست، اما باید ایستادگی کرد و با همت مسئولان و همراهی مردم، مشکلات حل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار