مسابقات ملی مهارت فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: مسابقات ملی مهارت با ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور و ایجاد انگیزه ،فرصت رقابت سالم میان جوانان کشور را فراهم می‌کند.

بهزادغفاری در اختتامیه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت افزود: ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز ایجاد شرایط اشتغال پایدار و کشف استعداد‌های برتر حرفه‌ای نخبگان مهارتی جامعه هدف و همچنین ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و معرفی آنان به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها از اهداف برگزاری این مسابقات است. 

وی ادامه داد:بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۳ رشته تأسیسات الکتریکی، جوشکاری و الکترونیک از 11 خرداد به مدت سه روز با  حضور ۳۵نخبه مهارتی از سراسر کشور برگزار شد که نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی مهارت که نیمه دوم سالجاری برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.
 
 در رشته تأسیسات الکتریکی، امین غلامی از استان خراسان شمالی مدال طلا، ابوالفضل جهانگیری از استان هرمزگان مدال نقره، محمدباقر بهزادی از استان خوزستان مدال برنز، هوشیار رجبی پور از استان لرستان و عارف سالاریان از استان خراسان جنوبی موفق به کسب مدالیون برتری شدند. 

در رشته جوشکاری؛ ابوالفضل پالیزبان از چهارمحال و بختیاری مدال طلا، مرتضی حضرتی‌ها از استان قزوین و محمدمهدی حسینی پور از استان فارس مشترکاً مدال برنز، پرهام آقاوندان نظام آباد از استان آذربایجان غربی، علی منصوریان از استان خراسان شمالی و ایمان نداف پور زرندی از استان کرمان مدالیون برتری کسب کردند.

در رشته الکترونیک، علیرضا شریف بیگی از استان کرمان مدال طلا، محمدجواد مهدوی از استان فارس مدال نقره و صدرا فاضلی فرد از استان قم مدال برنز و نگار پرویز از استان یزد موفق به کسب مدالیون برتری شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.