نخستین مناظره‌های جمهوریخواهان در ویسکانسین برگزار خواهد شد

بنابر اعلام حزب جمهوریخواه، اولین مناظره این حزب در ۲۳ اوت در ایالت ویسکانسین برگزار می‌شود.

حزب جمهوریخواه آمریکا جمعه اعلام کرد نامزد‌های جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در اولین مناظره در ۲۳ اوت در ایالت ویسکانسین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، ران دیسانتیس، نیکی هیلی، تیم اسکات... شمار فزاینده‌ای از نامزد‌ها به دنبال مسدود کردن راه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. برای اینکه بتوانند در مناظره‌ها شرکت کنند، آن‌ها باید یک سری معیار‌ها را داشته باشند (نظرسنجی، جمع آوری کمک مالی و غیره) و همه باید متعهد به حمایت از نامزد جمهوریخواه انتخاب شده شده توسط حزب باشند.

رونا مک دانیل، رهبر حزب جمهوریخواه گفت، اگر تعداد نامزد‌ها خیلی زیاد باشد، مناظره دوم می‌تواند در ۲۴ اوت برگزار شود.

برنده این انتخابات مقدماتی با نامزد منتخب حزب دموکرات در نوامبر ۲۰۲۴ روبرو خواهد شد. انتخاب میلواکی، بزرگترین شهر ویسکانسین، برای سازماندهی این مناظره، مدیون شانس نیست: این ایالت در منطقه دریاچه‌های بزرگ در طول هر انتخابات به شدت برای جمهوریخواهان و دموکرات‌ها مهم است. دموکرات‌ها در سال ۲۰۲۰ با ظرافت خاصی برنده شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شسی
۱۶:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
البته منظور نویسنده مقاله از غبارت"با ظرافت خاصی برنده شده بودند." تقلب است . پس از این پس به جای کلمخ تقلب از عبارت با ظرافت خاصی باید استفاده کنیم.
آخرین اخبار