من عامل اخراج ساپینتو نبودم

واکنش داور دربی به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس

حضور یک نفر با پیراهن داوری در جشن قهرمانی پرسپولیس توجهات را به خود جلب کرد.

برخلاف اعلام صفحات هواداری که او را محمدحسین ترابیان معرفی کرده بودند، نام این داور حسن ظهیری است. چهره مشهور کمک داوری در فوتبال ایران که از استان خوزستان به سطح الیت داوری رسیده و حالا به شکلی عجیب موردتوجه قرار گرفته است.

او با پیراهن زرد داوری، ناگهان و در لحظات آخر جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، از یک پسر بچه با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

 

واکنش داور دربی به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس

همین موضوع با واکنش‌های زیادی همراه شد و هواداران استقلال این حضور را به منزله سوگیری این داور از تیم پرسپولیس دانستند و آن را به صحنه اخراج ریکاردو ساپینتو مرتبط کردند و گفتند که این داور ابتدا با اخراج ساپینتو تمرکز استقلال را بر هم زده و سپس در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت کرده است!

ظهیری در این ارتباط گفت: همواره تلاشم بر این بوده که با تمرکز و اجرای صحیح قوانین حق تیم‌ها ضایع نشود. متأسفانه عملکرد خوب بنده در دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی تحت تاثیر حاشیه بعد از بازی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در اخراج ساپینتو او نقش داشته؟ گفت: «من کمک داور دوم بازی بودم و از صحنه اخراج کاملا دور بودم.»

برچسب ها: پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۴۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
ای کاش پرسپولیسی ها یکم استقلالی ها رو درک میکردن. خیلی هم عادی هست که استقلالی ها عصبانی بشن. داور بازی دربی، بازی به این حساسی، بازی که مثل یه بمب هست، باید این کارو کنه؟ خوب باشه. داور تبریک بگه به تیم قهرمان. اما چرا میره تو جشنشون؟ خوب آدم هزار تا فکر میاد تو سرش. آدم با خودش میگه پرسپولیس با کمک این داور قهرمان شده. راستی الان اگر همین داور تو جشن قهرمانی استقلال شرکت می‌کرد پرسپولیسی ها هزار تا فحش بهش میدادن.
آخرین اخبار