پیروانی: گل محمدی و بیرانوند در پرسپولیس می‌مانند/ ساپینتو آب دهان به سمت داور پرتاب کرد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید همه در پرسپولیس می‌مانند.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد تیم‌های عربستانی به علیرضا بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند هیچ جا نمی‌رود و همه بازیکنان آرزویشان است و افتخار می‌کنند در قالب بازیکن در پرسپولیس بازی کنند و به این مسائل توجه نکنید و همه در پرسپولیس می‌مانند.  

پیروانی درباره وضعیت یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی واقعا ساعت‌های زیادی را وقت می‌گذاشت و زحمت کشید و نتیجه زحمات خود را گرفت. ایشالا این خبر صحت نداشته باشد و یحیی تحت فشار بود و مشکل و کمبود داشتیم. امسال سختی‌های زیادی داشتیم و اگر شرایط مهیا باشد یحیی می‌ماند.  

او درباره اخراج ساپینتو گفت: دیدم استقلالی‌ها بیانیه برعلیه داوری دادند چرا برای خودتان دشمن فرضی درست می‌کنید؟ استقلال میزبان بود، اما مربی ما به سمت نیمکت استقلال رفت و سلام کرد. از شروع کار با گارد آمده بودند. ساپینتو به سمت داور آب دهان پرتاب گرفت و فیلمش هم موجود است. غلامپور سمت من حمله کرد و گفت تو باعث شدی ساپینتو اخراج شود؛ یعنی آن قدر فوتبال بی در و پیکر است؟ حرکات و رفتار ساپینتو توهین آمیز بود. با ساپینتو برخورد نشد که این باعث می‌شود مربیان داخلی و خارجی بعدی هم این حرکات را تکرار کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
از عرش به فرش از فرش به عرش راستی فرش چقدر گرون شده
آخرین اخبار