کرمانشاه میزبان هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی/درخشش تکواندوکار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی جهان

هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با تپانچه بادی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی باکو به میزبانی کرمانشاه روز چهارشنبه آغاز شد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با تپانچه بادی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی باکو در سالن شهید یاری مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه در حال برگزاری است. این اردو از چهارشنبه در این شهر آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

در این دوره از اردو که هشتمین مرحله آن است ۶ نفر از ملی پوشان تپانچه حضور دارند.

در بخش بانوان هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری و مینا قربانی و در بخش آقایان هم رسول عفتی و سجاد پورحسینی در این اردو حضور دارند که خود را برای حضور شایسته در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان که مردادماه امسال برگزار خواهد شد آماده می‌کنند.

در این اردو محسن نصر اصفهانی به عنوان سرمربی و مریم سلطانی به عنوان مربی هدایت تیم ملی تپانچه را برعهده دارند.

تکواندوکار کرمانشاهی به مدال برنز رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان دست یافت

آرین سلیمی تکواندوکار جوان کرمانشاهی وزن منهای ۸۷ کیلوگرم تیم ملی ایران به مدال برنز بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در باکو رسید.

در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که از دوشنبه هشتم خرداد ماه جاری در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده است ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) حضور دارند.

آرین سلیمی چهره جوان و شاخص تکواندو ایران در گام نخست وزن منهای ۸۷ کیلوگرم برابر گارسیا مارتینز نماینده عنوان‌دار اسپانیا در مبارزه‌ای حساس که سه راند به طول انجامید، به برتری رسید.

وی در مرحله بعدی مقابل برایان سالازار از مکزیک و دارنده مدال برنز دوره گذشته پیکار‌های جهانی ایستاد و خیلی راحت در ۲ راند پیروز شد.

آرین با کسب این پیروزی به جمع هشت نفر راه پیدا کرد؛ وی در یک چهارم‌نهایی با مایکل رودریگز از آمریکا مصاف داد و با ارائه نمایشی مقتدرانه در ۲ راند متوالی برنده شد.

جوان اول تکواندوی ایران در نیمه‌نهایی برابر کانگ سونگ هیون از کره‌جنوبی قرار گرفت و در مبارزه‌ای که می‌توانست برنده شود با دریافت اخطار‌های متعدد، بازی را از دست داد و در حسرت فینال ماند تا برنزی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.