واکنش دادستان کل کشور به لایحه عفاف و حجاب

دادستان کل کشور گفت: در لایحه عفاف و حجاب سعی شده که نسبت به کسی که دچار غفلت شده با کسی که تعمدا و با قصد و غرض اقدام به کشف حجاب می‌کند تمایز قائل شویم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از نعمت‌های بسیار مهم الهی به همه بندگان خود فرصت و ایام جوانی است که خوشا به حال کسانی که از این نعمت الهی به خوبی استفاده کرده و در جهت جلب رضایت الهی بیشترین تلاش را کنند.

وی گفت: اکنون که ما مشمول لطف الهی شده و در کشوری زندگی میکنم که سایه نعمت و رحمت حکومت اسلامی بر سرمان است باید بیش از همیشه قدردان این نعمت باشیم و با جان و دل در خدمت مردم باشیم تا بتوانیم شکر این لطف خداوند را به درستی بجا بیاوریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه استقرار حکومت اسلامی پس از حکومت حضرت امیرالمومنین (ع) برای هیچ مردم و مملکتی میسر نبوده است، گفت: خداوند به وسیله حضرت امام راحل این حکومت اسلامی را در کشور ایرانی اسلامی بنا نهاده و اکنون سکان هدایت این کشور در اختیار نائب برحق حضرت، ولی عصر (عج) است و بحمدالله کشور در تلاطم سهمگین طوفان‌های مختلف توانسته است به مسیر رشد و تعالی خود ادامه دهد.

 حجت الاسلام و المسلمین منتظری شرایط کشور و جامعه را آزمونی سخت و نفس گیر برای همه مردم و مسئولان دانست و گفت: فارغ از همه شعار‌ها و مسائل موجود اکنون همه ما در هرجایگاه و مقامی که هستیم در یک آزمون دشوار قرار گرفته ایم و باید با توان و تلاش و خدمت صادقانه از این آزمون سنگین سربلند بیرون آییم. قطعا شرایط کنونی کشور از برخی جهات نسبت به گذشته سخت‌تر شده است و باید مراقب باشیم در دام شیاطین و دشمنان اسلام و ایران گرفتار نشویم.

وی با گرامیداشت ایام پیش روی نیمه خرداد، این ایام را فرصت بسیار مهمی برای جهاد تبیین دانست و گفت: اصل و اساس جهاد تبیین را خداوند متعال در قرآن کریم مطرح کرده است و ما مهم به پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید در این جهاد با تمام توان به میدان آمده و مسائل و شرایط را تشریح و تبیین کنیم.

وی گفت: یکی از وظایفی که بر عهده شما جوانان به ویژه قشر طلبه می‌باشد تبیین و روشنگری است. در کنار همه تلاش‌هایی که برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران می‌شود باز هم جهاد تبیین نقش مهمی ایفا می‌کند. باید در همه عرصه‌ها همچون عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی به جهاد تبیین بپردازیم و دست دشمن را برای مردم رو کنیم که پشت پرده بسیاری از مشکلات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور دشمن حضور دارد و نمی‌خواهد کشور ما و مردم ما لحظه‌ای آرامش و آسایش داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: در موضوع فرهنگ دستگاه‌های مختلفی هستند که باید پای کار باشند. از آموزش و پروش گرفته تا وزارت علوم، وزارت ارشاد، صدا و سیما، سازمان تبلیغات و ده‌ها دستگاه دیگر باید کاستی و ضعف‌های گذشته را جبران کنند و به مقوله فرهنگ سازی بیش از پیش توجه کنند.

دادستان کل کشور در خصوص مسائل فرهنگی پیش آمده و کشف حجاب‌های صورت گرفته گفت: ما معتقد هستیم که موضوع حجاب قبل از اینکه نیاز به کار قضایی داشته باشد نیازمند کار فرهنگی است. نباید کار فرهنگی را با کار قضایی پیش برد. البته در مقوله کشف حجاب‌های اخیر ما افراد را به یک چشم نمی‌بینیم و چه بسا کسانی هستند که از روی ناآگاهی و غفلت دچار این خطا می‌شوند.

وی گفت: یکی از کار‌هایی که شما جوانان و قشر تحصیلکرده دانشجو و طلبه می‌توانید انجام دهید علاوه بر جهاد تبیین موضوع مطالبه گری است. مطالبه کردن از دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و دستگاه قضایی ما را مجاب می‌کند که نسبت به تکالیف خود بیش از پیش حساس باشیم و در تصمیمات و اقدامات خود به مطالبه عمومی جامعه توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور از نقد و مطالبه گری استقبال می‌کند، گفت: با مطالبه گری و نقد درست سعی کنید حرف خود و جامعه را به گوش مسئولان و متولیان برسانید. از حاشیه‌ها و نقد‌های غیرسازنده و بعضا بی سند پرهیز کنید و با بیان صریح و شفاف به دنبال مطالبه گری باشید.

وی در خصوص اظهارنظر‌ها و مطالب ارئه شده از سوی برخی افراد در فضای مجازی اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید تامین امنیت روانی مردم یکی از وظایف ماست. کما اینکه مقام معظم رهبری امنیت روانی مردم را یکی از مصادیق حقوق عامه دانستند و بر تامین این امنیت تاکید داشتند؛ لذا ما بر اساس وظیفه مدعی العمومی خود به تمامی دادستان‌های کشور ابلاغ و اعلام کرده ایم که اگر مطلب و موضوعی در فضای مجازی منتشر شد بلافاصله فرد منتشر کننده را بخواهید و اسناد ومدارک مورد ادعا را مطالبه کنید و اگر موضوع صحت نداشته و امنیت مردم را مخدوش کرده بود با آن فرد برخورد کنید.

دادستان کل کشور در ادامه به موضوع لایحه عفاف و حجاب هم اشاره کرده و ضم ن قدردانی از مطالبات صورت گرفته از سوی مردم گفت: این لایحه بر اساس اینکه کار فرهنگی و اعتقادی در اولویت است تهیه شده و به مقامات و مسئولان سایر قوا هم داده شده تا نقطه نظرات و اصلاحات مدنظر خود را در آن مورد توجه قرار دهند. در این لایحه سعی شده است که نسبت به کسی که دچار غفلت شده با کسی که تعمدا و با قصد و غرض اقدام به کشف حجاب می‌کند تمایز قائل شده و طبیعتا برای فردی که با هدف اقدام به کشف حجاب می‌کند برخورد‌ها سخت‌تر و جدی‌تر خواهد بود.

وی در پایان گفت: در هر حال این لایحه هنوز به تصویب نهایی نرسیده است و قطعا نظرات و پیشنهاد‌های مختلف از سوی مردم مومن و متعهد و نهاد‌ها مورد توجه قانونگذاران قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
جلوی بی حجابب را لطفا بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
حجاب جز قانون نیست و قدرت داشته باشد نمیتوانی بزنید جزو قانون ولی که خوب است حجاب را رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا قانون الهی است که به تمامی زنان رعایتش تذکر داده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
لایحه خدا را میبری به مجلس اگه رد شد چی
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۳:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اینطوری اخم نکنید که همه ترسیدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
باسلام آن دوستان که حجاب را مسله شخصی می دادند. بله در چارچوب و محل زندگی خود فرد شخصی است. نه در محیط بیرون و غیره. هر کجای دنیا برین قوانین و مقررات خودشان را دارند. کشور ما هم قانون خودش را دارد. من نمی دانم چرا بعضی ها خودشان را بخواب زدند یا به کوچه علی چپ. عزیز من رعایت حجاب در بیرون از چارچوب زندگی فرد الزامی هست. ولی طرف با اتاق خواب خودش اشتباه گرفته با اون مدلی میاد بیرون. ما مردم از مسولین میخواهیم برخورد کنند و فکری به این قضیه کنند. واقعا سخت شده.بزرک کردن فرزندان با این وضع و اوضاع. در مقابل افراد هنجارشکن محکم و با اقتدار به ایستن، ما ملت کنار مسولین هستیم. خیلی ها تذکر دادند. ولی گوش شنوا. پس راهش باید مثل خودشان با خود فرد برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
میتونی نگاه نکنی. به همین سادگی مشکلت حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
از وقت بازنشتسگیت گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
معنی دادستان چیست؟به داد حکومت برسی یا به داد مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرمایند: «کان الفقر ان یکون کفرا». این فقر به کفر می‌انجامد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم کی رو حرف امام حرف زده که من دومیش باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
حجاب مردم به شما چه ربطی داره آخه. خدا انسان رو آزاد آفریده. برید مشکلات گرانی تورم و فسادهای دولتی رو رفع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
فقر حل شه دین مردمم بر میگرده..مردم و بی‌اعتقاد کردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
نگران نباشید ! دستگاههای مسئول و ذیربط , با روشها و سیستمهای هوشمند , در حال شناسایی افرادی هستند که کشف حجاب مینمایند و افرادیکه پشت پرده این پدیده منحوس هستند . بزودی و به وقتش و به طریق مقتضی , بساط اینها جمع میشود . همانطور که گنده لاتهای اغتشاشات و لیدرهاشون جمع شدند و به سزای اعمال شنیع خود رسیدند و خواهند رسید و اغفال شده ها , متنبه شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا از وضیعت اصبار و نگران کننده حمل ونقل اتوبوس رانی مخصوصا نیروگاه پردیسان گزارش تهیه کنید بسیار تاسف بار است شورای شهر و شهرداری و اتوبوس رانی مجازات شوند دادستان استان قم ورود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شما خودتون رو مسخره گرفتین یا مردم رو؟!
بین عمد و سهو چطور میخای تمیز بدی استاد؟
باید کد ملی طرف رو در برخورد برای عدم رعایت قانون جریمه مالی کرد
این نیاز به دادگاه و پاسگاه نداره مثل جرایم راهنمایی و رانندگی برخورد کنید مثلا دفعه اول تذکر و درج در کد ملی دفعه دوم 100 هزار تومان و دفعات بعد دو برابر دفعه قبل بعد موقع خدمات گرفتن اینارو میشه از طرف وصول کرد
الان که همه سامانه ها بهم وصل شده میشه مگر اینکه نخایین که اون یه چیز دیگه است
باشگاه خبرنگاران لطفا اینو به گوش مسولین مربوطه برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا از وضیعت اصبار و نگران کننده حمل ونقل اتوبوس رانی مخصوصا نیروگاه پردیسان گزارش تهیه کنید بسیار تاسف بار است شورای شهر و شهرداری و اتوبوس رانی مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بهتراست لایحه ای برای کاهش قیمت مسکن ارئه شود
فقر فساد می آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کاشکی اینقدر که به حجاب و عفاف گیر دادین به فکر مهار تورم و گرانی سرسام اور مسکن باشید پیری جمعیت البته خود دولت باعث وبانی گرونیه و هیچ عزمی واسه ارزونی نداره و هر سال این اتفاق می افته
Iran (Islamic Republic of)
و
۲۰:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هرچی گرانی و تورم بیشتر میشه و ناکارآمدی مسئولین در مملکت داری بیشتر خودش را نشون میده باید بیشتر و بیشتر روی سوژه هایی مثل حجاب تکیه و تبلیغ و شلوغ بازی کرد تا اذهان جامعه را از بی لیاقتی و بی عرضگی مسئولین منحرف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
عکس دادستان نشون میده از دست بی حجابها ناراحته.ولشون کن مرد یه تارمو دیگه عصبانیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
این قوم عجوج مجوج، حرف حساب حالیشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مگه چنین چیزی میشه؟! یعنی میشه سریع تشخیص داد؟ و هر چه شما تشخیص دادین همون درسته؟ یعنی مسئولان و مدیرانی هم که انتخاب می کنید همه از تشخیص عالی و درست شما رد شدن و همشون کار درستن؟ یعنی مثلا برای تشخیص قراره وسط خیابون یا هر جای دیگه با طرف گفت و گو کنید برای تشخیص؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مشکل ما تورم و فساد مسئولین و ربطی به حجاب نداره. حجاب یک امر شخصی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ایکاش ایکاش هر روز هم حرف از معیشت مردم میزدین ب ولا ب قران یماهه ی کیلو مرغ نتونستم بخرم آه ملت گردنتون ک خبر از معیشت مردم ندارید
Canada
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هزار و یک مشکل داریم اینا گیر دادن به حجاب‌. اگه این اصرار و حساسیتی که رو حجاب دارید رو روی ایجاد مشاغل و مبارزه با تورم و ساختن مسکن داشتید الان همه خوشبخت بودیم. بسه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احسنت ب شما گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بسه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هزار و یک مشکل تو از همان بیحجابی شروع شده‌... اگر قدر تفکر داشته باشی میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هرچی گرانی و تورم بیشتر میشه و ناکارآمدی مسئولین در مملکت داری بیشتر خودش را نشون میده باید بیشتر و بیشتر روی سوژه هایی مثل حجاب تکیه و تبلیغ و شلوغ بازی کرد تا اذهان جامعه را از بی لیاقتی و بی عرضگی مسئولین منحرف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
همه چی سر جای خودش
مسائل رو با هم قاطی نکن
اگر از اول با سگ باز و شل حجاب برخورد منطقی میشد الان اینطور نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اگه بی حیایی رواج پیدا کنه صدهزارتا دیگه مشکل اضافه میشه. درک وتحلیل این مطلب چیز سختی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
برای همین بایدنسبت به بی حجابی حساس باشیم که به بقیه مشکلاتمون بار نشه؛ضمنا برای حجاب هزینه میلیاردی لازم نیست تمام ملزومات حجاب را بایک میلیون تومن میشه خرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
حجاب یک مساله شخصی است و به شما ارتباطی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احسنت دمت گرم یکی نیس بهش بگه بازنشستگی شامل حال تو نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
۱۹:۲۷ ببند دهان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مسئله ی شخصی؟! اینکه رفتار اجتماعی رو مسئله شخصی بدونی معلومه چه سطح درک و فکری ای داری !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
همش به تو ...... بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اولا که تو غلط کردی که میگی حجاب مسئله شخصی است و این نشون میده که یا جاهلی و یا معاند و دشمن خدا , که دومی محتمل تره و یا از ایادی صهیونیست هستی . بهر حال تو و امثال تو اقلیتی هستید که محکوم به شکست و نابودی هستید و فعلا با هاتون مدارا میشه , تا بلکه سر عقل بیائید و در غیر اینصورت , بزودی در آتش خشم حزب الله خواهید سوخت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تو خونه ات هر طور خواستی باش
ولی جامعه یه حدودی داره
شما با کاپشن تو تابستان راه نمیره چون اون مال جای دیگه و زمان دیگه است حجاب هم همینطوری هست
البته بی حجابی زن ریشه در بی غیرتی و سیب زمینی بودن مردش داره ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
پس
سارق هم بگوید سرقت موضوع شخصی است به کسی ربطی ندارد

قاتل هم بگوید قتل موضوع شخصی است به کسی ربطی ندارد!! و....
همین اندازه که این حرفها بی اساس و بی ربط و پوچ است حرف شما هم درست نیست وپوچ است.
حجاب قانون رسمی کشور است و حکم خداست و ما بابتش شهید دادیم درد جانبازی کشیده ایم
اینجا اجازه بی حیایی وبی ناموسی وبی غیرتی نمیدهیم احترام مردم و اعتقادات مردم و خون شهدا رو حفظ کنید تا احترام شما حفظ شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اگر اینجوری باشه رانندگان هم باید بگویند سبقت غیرمجاز من یک امر شخصی است و به کسی ربطی نداره
اختلاسگر هم باید بگه کار من یک امر شخصی است و از هوش و ذکاوت من بوده و به کسی ربطی نداره
و ....
این چه استدلالی است که شما می کنید؟؟ مگه تنها زندگی می کنید در اجتماع؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احسنت دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بله مثل نبستن کمربند ایمنی که مساله شخصی است وجریمه می کنند!! چرا در کشورهای غربی حد پوشش خاص در نظر می گیرند شاید کسی بخواهد برهنه باشد به کسی چه ربطی دارد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
نادان تو نمیتونی تو خیابون در معرض عموم هر غلطی دلت خواست بکنی حتی اگر فقط به خودت آسیب بزنه بعد بگی شخصیه وقتی در خیابونی همه کارت به بقیه مربوط میشه وقتی تو خونتی هر غلطی دلت خواست بکن.
Iran (Islamic Republic of)
فاسانا
۰۰:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
شخصی واسه چهاردیواری خونه تونه وقتی میای بیرون دیگه شخصی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
حواسمان باشد

دستک، دست دشمنان داخل و خارج ندهیم!!!!!!!!



بیدار باشیم و




هشیاری ، بیداری و آگاهی های جوانان عزیزمان را بالا ببریم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احسنت آقای دادستان. پس چرا در زمینه اقتصاد کمرشکن و تورم وبیکاری مردم قاطعیت ندارید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شما جلوی فسادهای دولتی رو بگیر مردم میدونند چی بپوشنند بچه نیستن مردم عقل دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آره رفتار شما را باسلبریتی و فوتبالیست ها در عمل دیدیم چه شاهکار برخورد کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آخر و عاقبت بی حجابی خواری و ذلت و تن فروشیه و بالعکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
قوه قضاییه خواهش میکنیم بی حجاب ها را جمع کنید.خیلی با وضعیت بدی میان در خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شما نگاه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
از قوه قضایی خواهش میکنم گرونی و تورم رو جمع کنن،خیلی با وضعیت بدی میان د خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
لطفا اعدام ها رو کاری کنید ، راستش کشتن عمدی یک انسان کار بسیار بزرگ و بدی است ،شاید مردم هنوز از میزان دیه مطلع نیستند!مگه یک دکتر و مهندس در این کشور چقدر درامد دارند که مردم عادی و بدون مال مرتکب قتل می شند .چرا برای غیر عمد ی های کاملا واضح است غیر عمد بودن ان ها این میزان دیه بالاست ،در حالی که بیمه ها بعد از مرگ بعضی از مردم به خانواده ان ها مستمری پرداخت می کنند لطفا این نکته را در نظر بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تو را هر کی قبول دارید گرانی را حل کنید این معضل کشور گرانی فقر میاره فساد و دزدی میاره چرا نمیفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کار از کار گذشته دیگه.اکثرا بیرون لختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام ، برابر قانون می بایست با کشف حجاب برخورد و جلوگیری بعمل آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ایشان بخاطر ترک فعلهای مکرر باید محاکمه شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
باکلاس بودن تو کشف حجاب وبی حجابی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دیگه آبی که ریخته چطور میشه جمع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کسانیکه عامدانه بی حجاب و جسور در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و مردان و جوانان بی غیرتی که در کنارشان هستند ولیاقت نام مرد را ندارند چرا نباید برخورد بشود .چرا دختران و زنانشان و جوانان دیگر از وجود این افراد زیان ببیند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مقامات نالایق و بی کفایت و ..... دارند تیشه به ریشه ایران و ایرانی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اعتقاد دارم حجاب نگاه کردن هم همراه حجاب پوشیدن باید باشد با این همه وسایل ارتباطی و جهانی کوچک چه راه حلی وجود دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
از پیامبر نقل است که دین اسلام رو حاکمان و عالمان ازبین میبرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اولا که به پیامبر اسلام (ص) چنین مطالبی را نسبت ندهید که گناه کبیره است , و سند این حدیث را باید مشخص کنی و ثانیا ; دین اسلام هرگز از بین نخواهد رفت و آخرین دین الهی است که به دست آخرین حجت و ذخیره الهی ( حضرت امام زمان ) جهانی خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اقلیتی که فاز روشنفکری برمیدارند و فکر میکنند خودشون مححبه اندگناه نمیکنند کافیه؛ باید بدونند حجاب به خاطر پیشگیری ار آسیبهای اجتماعیه ولی حتی اگر مساله شخصی باشه:کسی که به گناه دیگری راضی باشه در گناه اوشریکه وترک امر به معروف هم گناهه و دفاع از گناه گناهکار که باعث ترغیب و تشویق وی میشه هم گناهه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هرچی گرانی و تورم بیشتر میشه و ناکارآمدی مسئولین در مملکت داری بیشتر خودش را نشون میده باید بیشتر و بیشتر روی سوژه هایی مثل حجاب تکیه و تبلیغ و شلوغ بازی کرد تا اذهان جامعه را از بی لیاقتی و بی عرضگی مسئولین منحرف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کدوم خری نمیدونه و نسبت به حجاب غفلت داره ، خودتون رو گول می‌زنید یا مردم را !؟ هر کس حجاب ندارد عمدا هست !
آخرین اخبار