معاون استاندار:‌

دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل شدن «سفیدآبه» از دهستان به بخش باید به طور عینی دیده شود و لازم است مردم پیشرفت این منطقه را در میدان ببینند.

رضا شریفی در نشست معارفه اولین بخشدار سفید آبه از توابع شهرستان نیمروز گفت: امیدواریم با لطف خداوند و همت مسئولان به جایگاه واقعی درخور شأن مردم این منطقه برسیم.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان سال‌های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند که این نمایانگر وحدت بی‌نظیر آن‌ها است و نشان می‌دهد که باید هر چه بیشتر و بهتر به این مردم خدمت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان در جهت توسعه و پیشرفت منطقه به خصوص در زمینه استفاده از ظرفیت‌های معدنی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: یکی از چرایی آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر این است که پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها چشمگیر بود و دشمن نمی‌خواست این پیشرفت‌ها اتفاق بیافتد.

شریفی اذعان کرد: در اوج تحریم در مباحث مختلف پیشرفت کردیم که این نشان از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان به همگان نشان دادند که مردمانی بابصیرت و موقعیت شناس هستند و این را در عمل ثابت کردند، اما حالا نوبت ماست که بهترین خدمات را به این مردم ارائه دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تبدیل شدن سفیدآبه از دهستان به بخش باید روی زمین دیده شود و این منطقه پیشرفت کند لذا از شما می‌خواهم مطالبه گری کنید.

وی ادامه داد: افتخار این مسئولان و تیمی که مشغول به کار هستند خدمت به شما مردم است لذا منصفانه و در کنار مسئولین مطالبه گری کنید.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: ما اصلاً دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود چرا که این منطقه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید از آن استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار