حواشی دربی فینال جام حذفی

استقلال و پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۴۵ در فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

شهرآورد حساس فینال جام حذفی در حالی از ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد که توجه تمام فوتبال ایران معطوف به این بازی حساس است که اگرچه تعیین‌کننده سهمیه آسیایی نخواهد بود اما یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ محسوب می‌شود.

بر اساس جدول زمانی، درهای ورزشگاه ساعت ۱۴ به روی هواداران باز می‌شود. همچنین دو تیم ساعت ۱۷:۳۰ هتل محل اقامت را به مقصد ورزشگاه ترک خواهند کرد. گرم کردن دو تیم نیز از حوالی ۱۸:۳۰ در چمن ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

سازمان لیگ فوتبال ایران فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌های کشور را ممنوع کرد.

عکس تیمی پرسپولیس در آخرین دربی. خروج عبدی و ورود عیسی احتمالا تنها تغییر قرمزها خواهد بود.

محسن خلیلی: استقلال خطرناک تر از قبل شده و انگیزه‌های بیشتری برای دربی پیش رو دارد اما باز هم پرسپولیس بازی را خواهد برد. روحیه تیمی و شرایط تاکتیکی تیم خیلی خوب است. همه عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند تا تیم به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرند.

آرمان رمضانی یاغی ترکیب استقلال به شمار می‌رود. او البته شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارد اما ممکن است همچون شهرآورد قبلی به عنوان بازیکن ذخیره بازی کند.

یکی از گل‌های آفساید تاریخ دربی با شوت ولادیمیر پریموف، مهاجم اوکراینی پرسپولیس به ثمر رسید. شاید اگر این گل در موقعیت سالم زده شده بود، سرنوشت این مهاجم ناکام نیز تغییر می‌کرد.

دربی ۱۰۰ با حضور بیش از چهل هزار تماشاگر برگزار شد اما جالب است که برای این شهرآورد تنها ۳۵ هزار بلیت به فروش رسیده است.

با نیمکت‌نشینی امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری در این دربی هم کاپیتان قرمزها خواهد بود.

ارسلان مطهری آخرین گلزن استقلالی شهرآورد محسوب می‌شود. او اگر امروز گلزنی کند به رکورد خاص ۵ گل در دربی خواهد رسید.

همچنین با تاکید مسئولان شورای تامین استان تهران و همچنین یگان ویژه، اورژانس پایتخت امروز با تجهیزات و نیروی انسانی پرتعداد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

مسئولان یگان ویژه تدابیر خاصی را اندیشیده اند و با پلیس اسب سوار در اطراف ورزشگاه حاضر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسگری
۱۲:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
استقلال وقتی تو بازی با هوادار گل ششم را
توسط کاپیتانش به اون شکل زد هر دو جام
رو از دست داد هم آقای گلی لیگ را .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
استقلال نشان داد که تیم دربی ها نیست وحریف پرسپولیس نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام.به معلمین مثل کارمندان اداره برق حقوق بدهید،رتبه بندی به دردنخور را برای همیشه حذف کنید،رتبه بندی کاملا تبعیض امیز هست،در کدام اداره این همه تبعیض و جداول خودساخته برای رتبه بندی درست کردند،به عنوان مثال اگر امتیاز کلی ات برابر 602 و در ردیف رتبه3باشه ولی در یکی از ملاکها امتیاز کم مثلا20بگیری،فاقد رتبه میخوری،این چه رتبه بندی است،حذفش کنید،بر اساس مدرک تحصیلی و سنوات بیمه تامین اجتماعی رتبه و حقوق بدید،مثل سایر کارمندان همسان سازی کنید،حقوق معلم باید برابر با سایر کارمندان دولت چون اداره برق،قاضی و...باشد،همه اینهارو معلم تربیت کرده،حال نمی گوییم مثل کشور المان حقوق معلم از پزشکا بیشتر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
پایان این توحش و شاخ و لگد به هم زدن تعدادی در زمین و روی چمن ایجاد مزاحمت و شلوغی ی عده در خیابانها و میادین شهرها و پایتخت و اعصاب خوردی و ناراحتی برای جامعه خروجی فوتبال سالهاست که همین است و هیچ نقش مثبت و مفید برای کشور ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
میگم ایناچرایه دونه ستاره دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
امیدوارم گربه رقصون بی خطری رو شاهد باشیم.
آخرین اخبار