حمایت هیئت امنای صرفه جویی ارزی از تولیدکنندگان داخلی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران گفت: هیئت امنای صرفه جویی ارزی بزرگترین حامی تولیدکنندگان است.

عبدالرضا یعقوب زاده، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران گفت: خرید‌های انبوه از تولید کنندگان داخلی و ارائه پیش پرداخت به شرکت‌ها توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی منجر به رشد تولید شده است. هیئت امنای صرفه جویی ارزی بزرگترین حامی تولیدکنندگان است.

به گفته وی، به صورت کلی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در حیطه تخصصی تجهیزات پزشکی عالی عمل کرده است و از بزرگترین حامیان بخش تولید کشور محسوب می شود.

او بیان کرد: هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران همواره خالصانه و در جهت رفاه حال بیماران کار کرده است. فروش‌هایی که به این نهاد داشتیم برای ما برکت داشته و باعث رشد شرکت شده است.

محمد رضا کمپانی، عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان ایران نیز اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که وجود دارد عملکرد هیئت امنای صرفه جویی ارزی کاملا مشخص است؛ در سال گذشته ۱۰ هزار تخت به سیستم بهداشت و درمان کشور اضافه شد که ۹۵ درصد از آن‌ها تولید داخل بود بنابراین این حجم از خرید حمایت بزرگی از شرکت‌های تولید کننده است. 

نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران گفت: علت پیشرفت تولیدکنندگان داخلی  حمایت‌ها، خرید‌های تجمیعی و پرداخت‌های به‌موقعی است که توسط هیئت امنای ارزی انجام می‌شود.

او افزود: خرید‌های تجمیعی توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی اثربخشی چند برابری دارد. امیدواریم این قضیه استمرار داشته باشد و خرید‌های تجمیعی توسط هیئت امنای ارزی صرفه جویی ارزی ادامه دار باشند.

سید مجتبی معظمی رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت‌های تولید کنندگان داخلی افزود: هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در واقع در تمام حیطه‌های پزشکی، دانش فنی و تخصصی دارد. 

او بیان کرد: در ابتدا بیماران برای درمان به خارج از کشور می‌رفتند و به عبارتی برای درمان هر بیمار باید ۱۵۰ هزار دلار پرداخت می‌شد اما با تاسیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی دانش  وارد کشور شد. 

معظمی اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون نیز هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدامات درخشانی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس مهندسی پزشکی
۱۲:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تولید در این حوزه هم چیزی شبیه به تولید خودرو هست مثلا برای دستگاه‌های رادیولوژی دتکتورهاش از فرانسه و ژاپن ژنراتوراش از آلمان تیوبش از ژاپن و فریم و بدنه دستگاه هم از کره وارد میشه اینجا سر هم بندی میشه بعضی شرکت‌ها زحمت اسمبل هم به خودشون نمی دن همون کره جنوبی آرم شرکت خود رو حک می کنند فقط به اسم تولید ملی رانت گسترده ای پشت پرده برای خود تولید کرده اند .