وظیفه هنرمندان بسیجی خلق آثار برای انتقال مفاهیم ارزشی به جوانان است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمان گفت: وظیفه هنرمندان بسیجی خلق آثار هنری فاخر برای تثبیت ارزش‌ها و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان است.

 عباس پور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان به همراه جمعی از هنرمندان با فرماندار زرند دیدار و پیرامون مسائل، موضوعات و دغدغه‌های فرهنگی وهنری شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

عباس پور بیان داشت: به استناد منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت هنر و استفاده از زبان هنر برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم ارزشی به مخاطبین بسیج هنرمندان وظیفه سنگینی دارد.

او افزود: وظیفه خطیر هنرمندان بسیجی، متعهد و انقلابی خلق آثار هنری فاخر برای تثبیت ارزش‌ها و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان و نوجوان است.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه‌ی کرامت، بر اهمیت نقش و جایگاه هنر و هنرمندان در پیشرفت جامعه تاکید کردوافزود: در سایه فرهنگ و هنر می‌توان به بسیاری از پیشرفت‌ها دست یافت.

فرماندار زرند با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان، بر لزوم استفاده هنرمندان از این شاخص‌ها برای ارتقای سطح فعالیت‌های هنری و بستر سازی توسعه فعالیت‌های هنری با همکاری بسیج هنرمندان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.