پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک برای حمایت از زندانیان

پارسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

مصطفی قادری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از خانواده زندانیان زیرپوشش انجمن شهرکرد، خیرین هفت میلیارد ریال تعهد کردند.

وی با اشاره به برگزاری همایش نسیم مهر در مرکز استان برای حمایت از خانواده زندانیان افزود: پارسال ۷۰۰ خانوار زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرکرد قرار داشتند که این آمار به غیر از آمار خانواده زندانیان شهرستان بروجن و لردگان است.


بیشتر بخوانید


قادری اضافه کرد: پارسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها از طرف انجمن پرداخت شد که این پرداخت‌ها در بخش آزادی زندانیان، کمک به خانواده زندانیان و کمک به فرد زندانی، کمک هزینه بهداشت و درمان و کمک به انجمن‌های حمایت از زندانیان بروجن و لردگان بود.

وی از انعقاد تفاهمنامه با سایر نهاد‌های حمایتی و خدمات‌رسان از جمله کمیته امداد امام، بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای، بسیج سازندگی و هلال احمر خبر داد و گفت: این تفاهمنامه‌ها در راستای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی و درمان زندانیان و خانواده زندانیان نیازمند منعقد شده است.

قادری افزود: پارسال ۴۸۲ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه و ۵۰ مورد تسهیلات کارگشایی به خانواده زندانیان پرداخت شد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای خانواده زندانیان در زمینه مباحث عقیدتی و تربیتی و مهارت‌های زندگی خبر داد و گفت: پارسال ۸۹۰ نفر از خانواده زندانیان در این دوره‌ها شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار