نجات جان جوان ایذه‌ای با اقدام به موقع و سریع دو نیروی پلیس+ عکس و فیلم

تصاویری که این روزها در فضای مجازی وایرال شده حکایت از فداکاری و جوانردی دو پلیس جوان دارد که جان یک شهروند ایذه‌ای را نجات می دهند.

دوربین‌های مدار بسته این روز‌ها تصاویری را ضبط می‌کنند که همه گواه از جوانمردی مرد‌های سرزمینم دارد اینبار در ایذه! پلیس‌های غیوری که این روز‌ها پهلوانی هایشان زبانزد خاص و عام شده.

تصاویری که این روز‌ها در فضای مجازی وایرال شده حکایت از فداکاری و دو پلیس جوان به نام‌های علیرضا حسینی و غفار تقدسی فرد  دارد که جان یک شهروند ایذه‌ای  را نجات می دهند.

علیرضا حسینی که حدود ۵ سال از خدمتش در پلیس شهرستان ایذه میگذرد، میگوید: من و همکارم متوجه شدیم یک شهروند تشنج کرده و ناخودآگاه توی کانال کنار جدول پرت شده. با سرعت دویدیم و او را از کانال بیرون کشیدیم، اما هنوز تشنج داشت و حالش هر لحظه وخیم‌تر می‌شد.

پلیس‌هایی که ناجی جوان ایذه‌ای شدند + عکس و فیلم

او ادامه داد: خوشبختانه با تجربه‌ای که از قبل در زمینه امداد رسانی داشتم توانستم تا قبل از رسیدن اورژانس اقدام مناسبی انجام دهم.

پلیس‌هایی که ناجی جوان ایذه‌ای شدند + عکس و فیلم

غفار تقدسی‌فر پلیس جوانی که به همکار خود در خارج کردن این شهروند از جوی آب کمک و با مرکز اورژانس تماس گرفته بود، نیز گفت: وظیفه اخلاقی خود در قبال جامعه را انجام دادیم.

تقدیر از دو  پلیس جوان ایذه ای

 هدایت شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان ایذه هم با تقدیر از دو پلیس جوان گفت: پلیس در بین مردم، از مردم و برای مردم است و فلسفه وجودی آن خدمت‌گذاری به مردم است و این رفتارِ نیرو‌های انتظامی شهرستان ایذه از روی وظیفه‌شناسی آن‌ها در قبال همشهریان خود بود.

پلیس‌هایی که ناجی جوان ایذه‌ای شدند + عکس و فیلم

پلیس‌هایی که ناجی جوان ایذه‌ای شدند + عکس و فیلم

او با بیان اینکه این رفتار باعث تقدیر و تشکر شهروندان شده است، ادامه داد: بعد اجتماعی پلیس مساله مددکاری اجتماعی؛ همکاری و همیاری این قشر است و از یک طرف پلیس در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم با صلابت ایستادگی می‌کند و از طرف دیگر نیز در حوزه اجتماعی خود را ملزم به خدمت و همکاری با مردم می‌داند.

برچسب ها: نجات جان ، نیروی پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دست مریزاد ...دم علیرضا گرم